Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اعظم مقصودلو امروز در حاشیه برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گفت‎وگویی، سطح مسابقات را بسیار بالا ارزیابی و اظهار داشت: با توجه به برگزاری مسابقات آسیایی جاکارتا در سال آینده مسابقات کبدی قهرمانی آسیا - گرگان برای تمام کشورهای جهان به‎ویژه آسیا از اهمیت به‎سزایی برخوردار است و محک مناسبی برای آنها محسوب می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میانگین سنی تیم ملی کبدی بانوان را 22 سال اعلام کرد و گفت: تیم ملی کبدی بانوان ایران یک سال است که در اردوهای مختلف ملی قرار داشته و از ترکیب بزرگسالان و جوانان تشکیل شده است.

نایب رئیس هیئت کبدی گلستان با بیان اینکه تیم ملی بزرگسالان کبدی بانوان از پتانسیل مطلوبی برخوردار است، افزود: امید است با میزبانی گرگان در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا بازکنان تیم ملی کبدی ایران با قدرت بیشتری ظاهر شوند و مدال نخست آسیا را کسب کنند.

مقصودلو از حضور 11 کشور مختلف در این دوره از رقابت‎ها خبر داد و گفت:کشورهایی اعم از ایران، کره‎جنوبی، چین، عراق، هندوستان، پاکستان، سریلانکا، افغانستان، ترکمنستان، تایلند و ژاپن در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا حضور دارند.

وی با بیان اینکه قهرمانی در چشم بازیکنان تیم ملی کبدی بانوان ایران موج می‎زند، خاطرنشان کرد: بازیکنان بزرگسال تیم ملی کبدی ایران تجربه بالایی دارند و به‎نظر می‎رسد زمانش رسیده که به مدال طلا دست یابند.

نایب رئیس هیئت کبدی گلستان با بیان اینکه امید است کسب مدال طلا در این دوره از رقابت‎ها برای حضور تیم ملی کبدی بزرگسالان ایران در مسابقات جاکارتا الزامی است، یادآور شد: امیدواریم تیم ملی بزرگسالان با انگیزه‎ای که دارد بتواند مدال طلا را کسب کنند.

مسئول فنی تیم ملی کبدی بانوان  با بیان اینکه شانس تیم ملی کبدی مردان برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر از تیم ملی کبدی بانوان است، ابراز کرد: امید است کاپ قهرمانی را در ایران نگه داریم و در استان گلستان مدال طلا را بر گردن بیاویزیم.

مقصودلو تعداد اعضای تیم ملی کبدی را 12 نفر اعلام و بیان کرد: با توجه به برگزاری مسابقات در ایران از مزایای میزبانی استفاده کرده و تعداد بازیکنان را به 16 نفر افزایش دادیم که پنج نفر از آنها اهل استان گلستان هستند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند