Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی دادستان جدید شهرستان بهارستان معارفه و از زحمات دادستان سابق قدیر و تشکر به‌عمل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان باحضور بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان، شهرداران سه شهرگلستان، صالحیه و نسیم شهر، حجت الاسلام والمسلمین محسن‌زاده امام جمعه بخش بوستان و جمعی دیگر از مسئولین و کارکنان حوزه قضائی و خانواده‌های شهدا برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که این مراسم در محل سالن اجتماعات سجادیه نسیم شهر برگزار شد که در ابتدا آیاتی از قرآن کریم تلاوت شد و پس از آن سخنرانان مراسم برای شرکت کنندگان سخنرانی کردند. 

در این مراسم از زحمات و خدمات آذرپور دادستان اسبق شهرستان بهارستان توسط مسئولین شهرستانی تجلیل و تشکر شد، و صادقی به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان معرفی گردید.

*گزارش تصویری:

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟

به گزارش خبرآنلاین از تسنیم، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902305

دیگر خبرها

  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است