Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تأکید کردند: رژیم آل‌سعود مجری دستورات آمریکا و استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استانکهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: حلول ایام جشن و شادی ماه ربیع الاول و پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه استکبار، صهیونیست و وهابیت و برچیده شدن حکومت خود خوانده داعش را به مردم ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه داعش و تکفیری ها انسان‌های بی‌گناه زیادی را سر بریده و سوزاندند، گفت: این خلاصه و عصاره تفکر آمریکا، صهیونیست و وهابیت است.

حسینی افزود: آنها اعتراف کردند که داعش پدیده‌ای بود که غرب آن را به وجود آورد و آن کسی را که می‌خواستند جانشین بشار اسد در سوریه کنند گفته بود که ما می‌خواهیم کار ناتمام یزید در کربلا را تمام و همه محبان اهل بیت(ع) را سر ببریم.

وی گفت: در تاریخ رژیم آل سعود نه تنها نسبت به شیعیان بی‌رحمی کرده بلکه برادران سایر مذاهب از جمله اهل سنت را نیز بیرحمانه به قتل رسانده است.

حسینی با اشاره به اینکه دشمنان برای این منطقه و جبهه مقاومت نقشه شومی کشیده بودند، عنوان کرد: غرب در تبلیغات خود فجایع و جنایت‌های داعش و تکفیری‌ها را به گردن اسلام می‌انداخت تا افکار عمومی جهان از اسلام متنفر کند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش رسمیت این گروه جنایتکار تکفیری محو شد و دشمنان فکر نمی‌کردند که سربازان جبهه مقاومت بتوانند به این زودی بر تکفیری‌ها غلبه کنند.

وی ادامه داد: باید به مناسبت این پیروزی شکوهمند، جشن بزرگی برگزار شود.

حسینی به اجلاسننگین اتحادیه عرب و چند کشور مزدور که از آمریکا و صهیونیست ها دستور می گیرند اشاره کرد و گفت: مجری تلویزیون اسرائیل می‌گوید حرف‌هایی که ما به زبان عبری می‌زنیم مقامات عربستان به زبان عربی می‌گویند.

وی با بیان اینکه جای تاسف است که امروز خادم الحرمین به خائن الحرمین تبدیل شده و در خدمت دشمنان اسلام هستند، افزود: هر جنایتی که در جهان اسلام به دستور آمریکا و استکبار اتفاق بیفتد مجری آن آل سعود خبیث و خائن است.

حسینی با بیان اینکه یکشنبه 5 آذر مصادف با فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان در سال 58 است، تصریح کرد: شجره طیبه و پربار بسیج از معجزاتی است که حضرت امام(ره) با درایت و پیش‌بینی دقیق آن را تشیکل دادند چراکه اگر بسیج و سپاه نبود اسلام و نظام اسلامی حفظ نمی‌شد.

ملت ایران با اتحاد و همدلی در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستاده است

حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران ظهرامروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر داعش گفت: مقام معظم رهبری در جواب نامه سردار سلیمانی به دنیا اعلام کردند که ایران و اسلام مقتدر است و هرفتنه‌ای که دشمنان ایجاد کنند ایران اسلامی این فتنه‌ها را ریشه کن خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به هفته بسیج افزود: 5 آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام(ره)است و مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان فرمودند: یکی از شیوه‌های دشمنان نا امیدکردن جوانان ماست و متاسفانه عده‌ای بلندگوی دشمن شده‌اند که نمی‌توان درمقابل دشمن ایستاد.

امام جمعه گچساران اظهارکرد: مقام معظم رهبری فرمودند که امروز ملت ایران با اتحاد و همدلی در مقابل زیاده خواهی‌ دشمنان ایستاده و در همه موارد بردشمنان پیروز شده است.

حجازی تصریح کرد: گاهی در گوش جوان ما این گونه خوانده می‌شود که ایران توسعه نیافته و عقب مانده است که این افراد یا ضعیف و عقب افتاده و یا جیره خوار دشمن هستند، در حالی که قدرت، پیشرفت و عظمت ایران برای اسلام است.

وی گفت: همین کشور به خیال این افراد توسعه نیافته و جهان سومی، متکی به خداوند است و صاحب و حامی دارد در حالی که صاحب آمریکا احمقی بنام ترامپ است و امروز مشاهده می کنیم که در تمام عالم نام سردار سلیمانی می‌درخشد چون حامی مظلوم و مدافع واقعی حقوق بشر است.

امام جمعه گچساران افزود: ایران اسلامی که همه دشمنان تلاش کردند نا امن‌ترین کشور جهان باشد با عنایت امام زمان(عج) و به برکت بسیج امن‌ترین کشور جهان است.

خطیب جمعه گچساران افزود: دشمن تلاش دارد جوان ما ناامید شود و عده‌ای نیز درون کشور هدف و ایده دشمن را تبلیغ می‌کنند که باید حواسمان جمع باشد کشوری که امروز در عالم حرفی برای گفتن دارد ایران اسلامی است و جوان ایرانی باید احساس عزت و شرافت کند.

حجازی درادامه با اشاره به آغاز امامت امام مهدی(عج) گفت: در کشور موسسه‌ای بنام مهدویت وجود دارد که این موسسه در شهرستان ها برعهده امام جمعه است، در گچساران نیز همزمان با روز آغاز امامت امام زمان (عج) جشنی در شهر برپامی شود که همه باید به طرق مختلف تلاش نماییم زمینه ظهور را فراهم کنیم.

وی افزود: به دنبال این موضوع هستیم که با استعانت از اهل بیت()عتحول بزرگ فرهنگی در گچساران ایجاد شود و قرار شد مردم پای کار بیاند تا دشمن در جنگ نرم نتواند به اعداف شوم خود دست یابد.

حجازی اظهارکرد: ستاری معاون علمی رئیس جمهور در سفری که به این شهرستان داشته، قول داد که مجموعه بزرگ فرهنگی زیرنظر حوزه علمیه از پیش دبستانی تا دانشگاه در این شهراحداث شود تا نسل جوان به عنوان شیعه تی با تقوا و عالمی به روز تربیت شود که با احداث این مجموعه فرهنگی همه جوانان آینده این شهر با قرآن، نهج البلاغه و سیاست های الهی آشنا می شوند ، از این رو،مردم و مسئولان با غیرت دینی، شهامت و اتحاد در این زمینه همت کنند تا این مجموعه فرهنگی چند منظوره هر چه سریع تر احداث شود.

انتهای پیام/

R41452/P1357/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام کوهی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) به نمازگزاران گفت : رعایت انصاف در کسب و کار لازمه تمام صنوف برای کسب معیشت و درآمد است.

امام جمعه تکاب گفت : عملیات وعده صادق تمام معادلات دشمنان ایران اسلامی در منطقه را برهم زد.

وی گفت : اگر سپاه و نیروهای نظامی ما توانستند ضربه مهلکی بر دشمن بزند یکی از ثمره هایش هم ثبات اقتصادی در کشور بود که در پی داشت.

امام جمعه تکاب گفت : ایجاد اتاق فکر اقتصادی برای مدیریت اقتصاد و جلوگیری از چنگ اندازی های مجازی و فیزیکی در اقتصاد کشور ضروری است .

وی گفت : تهیه ساز و کار مشارکت مردمی در اقتصاد و تقویت اقتصادی کشور مورد توجه مسؤلان امر قرار گیرد تا شکوفایی این صنعت را در کشور شاهد باشیم

حجت الاسلام کوهی گفت : ۱۸ اردیبهشت روز جهانی هلال احمر در کشور است ، ضمن تبریک این مناسبت ، از تلاشهای صادقانه اعضای جمعیت هلال احمر که در خدمت رسانی به مردم در تلاشند سپاسگزارم.

وی گفت : ایثار و از خود گذشتگی و نوعدوستی از صفات بارز اعضای جمعیت هلال احمر در کشور است و این افتخار بزرگی است برای این عزیزان

امام جمعه تکاب گفت : از مسؤلین شهرستان انتظار می رود با حضور در روستاهای شهرستان از نزدیک با مشکلات روستائیان آشنا شده و نسبت به رفع مشکل روستائیان اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است