Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- آیین رونمایی پوستر همایش ملی نهج البلاغه در آرا و اندیشه های اسلام شناسان در شانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد مریدی شامگاه جمعه در آیین رونمایی از پوستر همایش ملی نهج البلاغه در آرا و اندیشه های اسلام شناسان که شامگاه جمعه در سالن اردیبهشت شانزدهمین نمایشگاه گفت: بر این باوریم که چهره زلال و معنوی حضرت فاطمه زهرا(س) ما را یاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ابتدای این راه را با کتاب آغاز کردیم در حالیکه سال پیش در چنین روزی آغازگر راهی بودیم که برای میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) رقم خورده بود.

وی تاکید کرد: جشنواره ها، همایش های ملی، تجلیل ها و تکریم هایی که شایسته و بایسته در استان فارس سال پیش به سرانجام رسید.

امسال نیز رونمایی از دومین همایش ملی ریحانه النبی همزمان با رونمایی از کتاب دوره گذشته این همایش با عنوان «قرآن و حکمت از منظر اسلام شناسان جهان» و اولین مجموعه شعر جایزه ادبی ریحانه در ۱۹ خرداد در هتل هما رونمایی شد.

مریدی امروز نیز بنا بر آن داریم از ۳ چهره ارزشمند قرآنی که از نوابغ قرآنی هستند تجلیل کنیم و همایش ملی نهج البلاغه در باور و اندیشه اسلام شناسان و دومین جایزه ادبی ریحانه را رونمایی کنیم
بر این باوریم که خود چهره زلال و معنوی بانوی دو عالم ما را یاری خواهد نمود.

در ادامه دو نخبه قرآنی با نام های ساناز کریمی که از روشن دلان به شمار می رود به تفسیر آیاتی از قرآن کریم پرداخت، سپس فاطمه یار احمدی دیگر نخبه قرآنی مطالبی را درباره نهج البلاغه سخنرانی کرد.

وی از همه فرهیختگان و دانشمندان خواست تا در خصوص این همایش به یاری بیایند، تاکید کرد: امروز بر این باور هستیم چهره معنوی حضرت زهرا (س)، ما را یاری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس برنامه های جنبی

از جمله تجلیل از مقام ادبی استاد آیت الله محی الدین حائری شیرازی به همراه رونمایی از جدیدترین تالیف ایشان با حضور آیت الله کلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید

ژوزه مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد. او که گفته می‌شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده‌ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. از آنجایی که در تاریخ ورزش ایران خارجی های زیادی حضور داشتند، او اولین و آخرین نفری نیست که با حضور در ایران آیینش را تغییر می دهد و به دین اسلام روی می‌آورد.

حال در این میان شنیده ها حاکی از آن است که، ژوزه مورایس قصد دارد نام خود را بصورت رسمی به «محمد» تغییر بدهد!

دیگر خبرها

  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است