Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:05:17 GMT

رویدادهایی که امروز در قم خبری می شود/ دوم آذرماه

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۱۳۰۳

رویدادهایی که امروز در قم خبری می شود/ دوم آذرماه

قم - ایرنا - همایش ملی فلسفه عرفان، دیدارهای رئیس سازمان بسیج مستضعفین با مراجع تقلید، آیین بزرگداشت سالروز ارتحال آیت الله موسوی اردبیلی و همایش ملی بررسی آراء تفسیری علامه محمد هادی معرفت، از جمله رویدادهایی است که روز پنجشنبه دوم آذرماه جاری در قم خبری می شود.

** همایش ملی فلسفه عرفان/ ساعت 8:30/ 15 خرداد، خیابان شهید میثمی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

** همایش ملی بررسی آراء تفسیری علامه محمد هادی معرفت/ ساعت 8:30/ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

** همایش یاوران وقف، ساعت 9:30/ مجتمع فرهنگی آموزشی امامزاده سید علی(ع)

** کنفرانس ملی مدیریت و بهبود فضای کسب و کار / ساعت 8:30/ دانشگاه حضرت معصومه(س)

** دیدارهای رئیس سازمان بسیج مستضعفین با مراجع تقلید(بدون حضور خبرنگاران)(ورود عکاسان مجاز است) ساعت 9:30 آیت الله مکارم شیرازی/// ساعت 10:15 آیت الله مصباح یزدی/// ساعت 11:15 آیت الله نوری همدانی/// ساعت 16 آیت الله صافی گلپایگانی و ساعت 17:30 آیت الله سبحانی

** حرکت کاروان موتورسواران زینبی / ساعت 15/ از گلزار شهدا به سمت قبور مطهر شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه

** آیین بزرگداشت سالروز ارتحال آیت الله موسوی اردبیلی/ بعد از نماز مغرب و عشا/ مسجد اعظم قم
*** دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را از طریق شماره تلفن 32617351 الی 53 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 32617354 ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش این رویدادهای خبری و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان قم به نشانی http://www.irna.ir/qom و کانال تلگرامی irnaqom@ منتشر می شود.
1175 /

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند

، به مناسبت روز ملی شورا‌ها همایش دوروزه روسای شورا‌های اسلامی وشهرداران سراسر استان با حضورنماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، فرمانده انتظامی استان و روسای شورا‌های اسلامی و شهرداران در محل سالن آمفی‌تئاتر مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان برگزار شد. 

علی شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان در این همایش گفت: شورا نهاد مقدسی است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد. 

وی ادامه داد: ۴۴۵ نفر عضو شورا‌های شهر‌های استان هستند که از این میزان ۴۰۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند. 

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان از برگزاری ۶ هزار و ۷۳۹ جلسه شورا‌های شهر‌های استان کرمان در دوره ششم خبر داد و افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۶۱ مصوبه در شورا‌های اسلامی مذکور به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته از شورا‌های شهرستان‌ها و همچنین ۸۵ شورای شهر‌های استان از کسب رتبه برتر شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند خبر داد.

در این همایش که ۸ و ۹ اردیبهشت ماه برگزار شد، بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان و همچنین پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان بازدید و از روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان و اعضای شورای استان نیز تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود