Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: جوانان این تیم که در نبود تعدادی از بازیکنان با تجربه آن در بازی امروز مقابل تیم نفت تهران به پیروزی رسیدند، نمره قبولی کسب کردند.

محمد رضا مهاجری جمعه شب پس از برد سه بر یک تیمش در مقابل تیم فوتبال نفت تهران طی گفت و گو با خبرنگاران در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد افزود: این برد را در حالی به دست آوردیم که تجربه تیم نفت تهران خیلی از ما بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: پیروزی امروز می تواند در ادامه لیگ برتر به تیم پدیده کمک کند چرا که با این برد ترس بازیکنان پدیده از تیم هایی مانند نفت تهران که پیش از این توسط آنها گزیده شده بودند، ریخته شد.
وی گفت: لغزنده بودن زمین به خاطر بارندگی و هیجان بازیکنان ما باعث شد در حالی که 2 گل جلو بودیم، یک گل دریافت کنیم.
مهاجری افزود: بازیکنان ما با دادن ضربات ایستگاهی به تیم نفت که میانگین قدی آنها از میانگین قد بایکنان تیم پدیده بیشتر بود، به آنها فرصت ابتکار عمل می دادند.
وی با تشکر از هزار و 170 هواداری که در هوای بارانی مشهد در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) این شهر حاضر شده و تیم پدیده را تشویق کردند اظهار کرد: این پیروزی را به هواداران عزیز تقدیم می کنم.
وی همچنین در باره برخورد یکی از بازیکنان با داور مسابقه گفت: خارج شدن هر بازیکن از حیطه فنی خود از جمله رفتار نادرست با داوران مرا ناراحت می کند به همین خاطر از داور مسابقه به خاطر عملکرد نادرست این بازیکن عذرخواهی کردم.

* فشار بر روی تیم ما زیاد است
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران نیز به خبرنگاران گفت: فشار بر روی تیم ما زیاد است و یکی از عوامل فشار عدم ثبات تیم ماست.
حمید درخشان افزود: چون مدتی از لیگ گذشته و دیگر بازیکن خوبی باقی نمانده که جذب تیم ما شود تلاش ما این است که از لیگ دسته یک فوتبال کشور و نیز از 2، سه بازیکن خارجی در ترکیب تیم خود استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: تیم نفت تهران 2 روزه تشکیل شد و نه اردویی رفت و نه بدنسازی انجام داد و تاکنون هم شاهکار کرده ایم که در این رده جدول هستیم.
وی گفت: هر روز اخباری مبنی بر حذف شدن این تیم یا شایعه جایگزین شدن فردی به جای خود را می شنویم و از سوی دیگر با ناداوری هایی نیز مواجه هستیم.
درخشان افزود: در همه جا به کسی که در فوتبال تیم داری کند، کمک می کنند اما به مالک تیم نفت تهران فشار وارد می شود که این تیم را رها کند و این در حالی است که تا سه چهار سال آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد کرد که همه تیم ها باید خصوصی شوند.
وی با اشاره به سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی مبنی بر خصوصی سازی اظهار کرد: تا چه زمانی می توان به دولت وابسته بود؟ پول تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس را دولت پرداخت می کند اما چرا به تیم های دیگر از جمله نفت تهران پولی پرداخت نمی شود؟
وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر حذف تیم فوتبال نفت تهران از مسابقات جام باشگاههای آسیا گفت: حذف این تیم باعث زیر سوال رفتن فوتبال کشور خواهد شد و این اتفاق، رخداد خوبی در فوتبال ما نخواهد بود.
تیم فوتبال پدیده مشهد روز جمعه در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور میهمان خود تیم نفت تهران را با نتیجه سه بر یک شکست داد.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
1922 / 6053

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود