Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@15:17:44 GMT

پایان عمر شجره خبیثه (داعش)

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۴۹۵۰

پایان عمر شجره خبیثه (داعش)

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد فتحی می‌آبادی از رزمندگان دفاع مقدس در پی پیروزی جبهه مقاومت یادداشتی با عنوان «پایان عمر شجره خبیثه (داعش)» منتشر کرد.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

سرانجام پس از چند سال حضور و سیطره گروهک تکفیری داعش در سوریه و عراق و ارتکاب جنایات بی‌شمار از سوی اعضای آن، پرچم سیاه این دولت خودخوانده و تروریستی توسط نیروهای جبهه مقاومت پایین کشیده شد و مناطق تحت سیطره آن در عراق و سوریه به‌طور کامل آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌گمان در این آزادسازی عظیم نیروهای مدافع حرم و جبهه مقاومت، نقشی بی‌بدیل و انکارناپذیر داشتند و در رأس آن فرمانده شجاع سپاه قدس «حاج قاسم سلیمانی»، همان رزمنده عزیزی که در سال 1360 به لطف خدا از دست دکترمنافق در بیمارستان مشهد جان سالم بدر برد و بعد از چندین بار مجروحیت تا مرز شهادت در دوران پر افتخار دفاع مقدس زنده ماند، با هدایت و فرماندهی مقتدرانه توانست در طول این سال‌ها این مسیر پرمخاطره را با درایتی ویژه و مثال‌زدنی رهبری کند.

حال که صبح صادق دمیده و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر رزمندگان مجاهد (رزمندگان اسلام) به ثمر نشسته و طعم خوش امنیت احساس می‌شود، نباید فراموش کنیم که چه بسیار همسران و فرزندان و مادران و پدران شهیدان مدافع حرم که غم فقدان عزیزانشان را به پس کوچه دلشان تبعید می‌کنند و خنده‌های از عمق وجودشان را سوار بر باد صبا روانه عرش خدا می کنند تا بر چهره شهیدانی بنشیند که نتیجه فتحشان را از بلندای هستی به نظاره نشسته‌اند.

همه سبزپوشان پاسداری که تک تک مردم ایران،عراق و سوریه وامدار جهاد عاشقانه‌شان هستند، دور شمع وجود سرداری می‌گردند که گویی خدا حفظش کرده بود تا او و همرزمانش، به ملائک فخر بفروشند و جانانه ایستادگی کنند و این شجره خبیثه را تا آخرین پایگاه تعقیب و نابود کند.

روزگاری که همه ما دور آتش سیاست گرم می‌شدیم، سردار جانش را با عشق امامان و بزرگانی گرم می‌کرد که حرم‌شان در کربلا و نجف و سامرا و کاظمین و دمشق، مورد هجوم حرامیان بود.

او توانست با کمک نیروهای جبهه مقاومت نیروهای داعش را از 12 کیلومتری بغداد و خیابان‌های دمشق بیرون کند و در تاریخ 30/8/96 پایان عمر دولت خود خوانده داعش را اعلام کند.

جا دارد که خدمت فرمانده عزیز خودم در عملیات بزرگ رمضان در سال 1361 بگویم خدا قوت علمدار خسته نباشی سردار، پیروزی مبارکت باشد.

در پایان ضمن ادای احترام به همه مدافعان حرم شهرستان ملایر یاد شهیدان مدافع حرم شهرم شهیدان فانوسی، ابراهیم خانی و شاملو را گرامی می‌دارم.

محمد فتحی می ابادی

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت

هرچند این کشور در میانه عملیات اخبار منتشر شده را تکذیب کرد، اما ساعاتی پس از عملیات رسماً از نقش خود در دفاع از اسرائیل پرده برداشت. از طرفی این اقدام ملک عبدالله از دید دوستداران فلسطین هم دور نماند و امت‌های عربی و اسلامی توانستند ذات این شخصیت را بشناسند.

دولت اردن یک دولت مصنوعی است که انگلستان پس از جنگ جهانی اول و تقسیم سرزمین‌های امپراتوری عثمانی در پی معاهده سایکس پیکو ایجاد کرد.انگلستان در آن سال‌ها فرزندان شریف حسین-حاکم  مکه- را که در سرنگونی امپراتوری عثمانی کمک شایانی کرده بود، در عراق(فیصل) و اردن (عبدالله اول) روی کار آورد.

اردن از اساس یک کشور طبیعی و دارنده عناصر تشکیل دهنده یک ملت نیست و در یک قرن اخیر وظایف و مأموریت‌هایی را که غرب به پادشاهانش محول کرده انجام می‌دهد و در عوض از آن‌ها مساعدت مالی و تسلیحاتی می‌گیرد.در جریان عملیات وعده صادق نیز پادشاه اردن آسمان کشورش رادر اختیار کشورهای غربی و صهیونیستی قرار داد تا پهپادهای ایرانی را که عازم سرزمین‌های اشغالی بودند هدف قرار دهند.

البته این اقدام هزینه فراوان  و بی‌آبرویی روی دست این کشور جعلی گذاشت و در میان افکار عمومی دنیای عرب، ملک عبدالله دوم منفوریت بیشتری پیدا کرد و یک خائن و نوکر اسرائیل نامیده شد.

در خصوص نحوه واکنش ایران و کشورهای محور مقاومت به خیانت اردن این نکته را باید ذکر کرد که در حال حاضر این کشور در موضع انفعال قرار دارد و هرگونه اقدام تنش‌زای مستقیم به نفع این پادشاهی تمام خواهد شد.

در نتیجه باید با هوشمندی و تدبیر و دیپلماسی عمومی این وضعیت انفعالی اردن در داخل و خارج را تداوم بخشید.

نباید فراموش کرد ۶۰ درصد جمعیت اردن فلسطینی‌تبار هستند و از حمایت‌های این پادشاهی از اسرائیل منزجر شده‌اند و اگر یک جریان فرهنگی و رسانه‌ای روشنگرانه در خصوص خیانت‌های خاندان شریف هاشمی در یک قرن اخیر و حمایت آن‌ها از طرح های استعمار در منطقه ایجاد شود، بدون شک در سال‌های آینده تحولات اجتماعی و سیاسی در این کشور رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت که تقویت جریان‌های مقاومت در آنجا را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد