Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی معنوی همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج گلزار شهدای شهرها و روستاهای استان خوزستان غبارروبی و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوسنگرد، همزمان با چهارمین روز از هفته بزرگداشت بسیج گلزارهای شهدا در سراسر استان خوزستان غبارروبی و عطر افشانی شد.

این مراسم امروز پنج‌شنبه دوم آذر ماه با حضور بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا و جمعی از مردم در گلزار شهدای اهواز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه بسیجیان با حضور در گلزار شهدا به شهیدان ادای احترام کردند و ضمن قرائت فاتحه به عطرافشانی و غبارروبی مزار آنها پرداختند.

عطرافشانی مزار یوسف هور

در این برنامه مزار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه امام جعفرصادق(ع) با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا گلباران شد.

همچنین مزار سردار شهید مهدی نریمی، مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) و مزار سردار شهید حسن بهمنی سردار شهید حسن بهمنی فرمانده مخابرات قرارگاه تاکتیکی خاتم 4 و مسئول ارتباطات رادیویی مخابرات سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) نیز غبارروبی شد.

در این برنامه مزار سردار شهید داریوش باقری‌کاهکش عضو ستاد تیپ 72 محرم و مسئول محور عملیاتی آبان ـ خرمشهر در گلزار شهدای اهواز غبارروبی و به این سردار دفاع مقدس ادای احترام کردند.

همچنین مردم اهواز به همراه خانواده شهدا و بسیجیان مزار سردار شهید سید حمید تقوی‌فر از شهدای مدافع حرم خوزستان در گلزار شهدای اهواز را غبارروبی کردند و یادش را گرامی داشتند.

ادای احترام به شهدای آزادسازی نبل و الزهرا

مزار سردار شهید مجید سیلاوی از بنیانگذاران سپاه حمیدیه و فرمانده این محور عملیاتی نیز در قطعه یک گلزار شهدای اهواز با حضور خانواده شهید و ارادتمندان این دلیرمرد غباروبی شد.

مردم اهواز همچنین با حضور بر مزار سردار شهید جبار (فرید) دریساوی از شهدای مدافع حرم اهواز یاد این شهید گلگون کفن را گرامی داشتند و برای شادی روحش آیاتی از قرآن مجید را تلاوت کردند.

بسیجیان و خانواده‌های شهدا مزار سردار شهید حمید رمضانی‌دامغانی فرمانده اطلاعات و عملیات سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) را در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز غبار‌روبی کردند.

مردم اهواز و خانواده‌های شهدای با حضور در قطعه شهدای مدافع حرم اهواز، به مقام شامخ شهید علی‌محمد حسینی‌کاهکش، شهید حجت‌الاسلام مصطفی خلیلی بلوطکی، شهید رضا عادلی کردزگنه، شهید داود نری‌میسا، شهید حجت‌الاسلام شیخ جابر حسین‌پور (زهیری) و شهید عباس کردانی (کردونی) از شهدای آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه ادای احترام کردند.

همچنین جمعی از دوستان و همرزمان شهید محمود مراداسکندری از شهدای مدافع حرم یاد این شهید و عمویش شهید محمود مراداسکندری را در قطعه یک گلزار شهدای اهواز گرامی داشتند.

گرامیداشت یاد شهید روز عاشورا

مردم و بسیجیان رامشیر نیز مزار شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم رامشیر که در یکم فروردین ماه سال 1350 دیده به جهان گشود و در روز دوشنبه 19 بهمن ماه 1394 در نبرد با تکفیری های مزدور به فیض عظیم شهادت نائل شد را غبارروبی کردند.

مزار شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم اهواز نیز که در دهمین روز از بهمن ماه سال 1368 به دنیا آمد و در روز جمعه اول آبان ماه سال 1394 هجری خورشیدی مصادف با تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری در درگیری با نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید نیز در حرم علی بن مهزیار اهوازی عطرافشانی شد.

مزار شهید منصور مسلمی سواری، دوم خردادماه سال 1360 در شهر سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگان دیده به جهان گشود و در روز دوم آبان‌ماه سال 1392 همزمان با روز عاشورا در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) توسط گروه‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید نیز در گلزار شهدای سید هادی در شهرستان حمیدیه غبارروبی شد.

همچنین مردم آبادان مزار سردار شهید سعید سیاح‌طاهری از شهدای مدافع حرم آبادان که در تاریخ 23 دی ماه سال 1394 در سوریه به شهادت رسید نیز عطرافشانی و غبارروبی شد.

غبارروبی مزار شهدای سوسنگرد

همزمان با چهارمین روز از هفته بزرگداشت بسیج گلزار شهدای شهر سوسنگرد در استان خوزستان غبارروبی و عطر افشانی شد.

این مراسم امروز با حضور بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا و جمعی از مردم سوسنگرد در دیار سردار شهید حبیب شریفی انجام شد.

در این مراسم عبدالرضا سعیدی‌نیا، فرماندار شهرستان دشت‌آزادگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت، اضمحلال داعش و شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه و عراق ثمره خون شهدا است.

وی تاکید کرد: تا روزی که تفکر بسیجی و روحیه شهادت طلبی باشد، هیچ قدرتی نمی تواند با اسلام و مکتب تشیع رویارو شود.

فرماندار شهرستان دشت‌آزادگان تصریح کرد: خوشبختانه شاهد هستیم که وعده صادق امام خامنه‌ای و سردار سرافراز اسلام سرلشکر سلیمانی فرمانده سپاه قدس در نابودی داعش محقق شد.

سعیدی‌نیا اظهار امیدواری کرد که وعده نابودی رژیم صهیونیستی نیز تا سال 2040 محقق و این رژیم جهلی از صفحه روزگار محو شود.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان یادواره هشت شهید روستای رودشتی سادات محمودی بخش پاتاوه و شهید ابروی محله شهید نورمحمد بیاد در روستای بنزرد بخش پاتاوه با حضور مسولین استانی وخانواده معظم شهدا جانبازان واقشار مختلف مردم برگزار شد.
جانشین سپاه شهرستان دنا گفت: شهدای ایران اسلامی در راه اعتلای اسلام و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی که یک الگوی برگرفته از حاکمیت نبوی و علوی است به شهادت رسیدند. سرهنگ حسن زاده افزود: در طول تاریخ ایران برکتی به اندازه انقلاب اسلامی سراغ نداریم که خیرات و برکات آن برای عموم قابل مشاهده باشد و باید شکرگذار این جنبش بزرگ باشیم.
امام جمعه پاتاوه هم گفت: امروز کمردشمنان اسلام در برابر تفکر بسیجی و آرمان‌های شهدا خم شده است.
حجت الاسلام سیادت افزود: شهدای جنگ تحمیلی روز‌های پیروزی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام را باور داشتند و پرچم پیروزی را به دست ما داده اند که باید جوانان ما در قالب بسیج جهانی مسلمانان در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند تا نابودی دشمنان را رقم بزنند. مسوول بسیج حوزه مقاومت سادات محمودی گفت: این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا شد.
قوام صفت افزود: این یادواره‌ها در همه روستاههای سادات محمودی بخش پاتاوه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا