Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز مارک آخرمن افزود: به عنوان عضوی از نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر مراتب آمادگی خود برای کمک های تخصصی و حمایت از هلال احمر ایران بلافاصله پس از وقوع زلزله اعلام کردیم.

وی خاطر نشان کرد، در همین ارتباط نیز کمیته بین المللی صلیب سرخ محموله 340 تنی شامل اقلام امدادی ضروری را طی روزهای پنجشنبه و جمعه به ارزش حدود نیم میلیون دلار از طریق جمعیت هلال احمر ایران به زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شد تا در اسرع وقت و از طریق نیروهای مستقر در مناطق آسیب دیده میان زلزله زدگان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این محموله شامل 19 هزار زیرانداز ضد آب ، 10 هزار بسته لوازم بهداشتی، 7500 مخزن 20 لیتری آب، و 7500 بسته لوازم پخت و پز است.
این اقلام امدادی جهت اسکان موقت آسیب دیدگان تعبیه شده اند و توسط سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران و با توجه به ارزیابی هایی که از مناطق آسیب دیده داشته است به مردم متاثر از این حادثه تلخ اهدا خواهد شد.
این مقام کمیته بین المللی صلیب سرخ ضمن تشکر از همکاری گمرک جمهوری اسلامی ایران در ترخیص سریع اقلام امدادی، ابراز امیدواری کرد که این محموله گامی هر چند کوچک در مسیر بهبود شرایط زلزله زدگان در این فصل سرد باشد.
کمیته بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر ایران همکاری نزدیک و چشمگیری در طی سال های گذشته داشته اند و در بحران ها و فجایع بشردوستانه مختلف همواری به یاری یکدیگر شتافته اند.
زلزله 7،3 ریشتری یکشنبه 21 آبان ماه کرمانشاه را لرزاند که براثر این زمین لرزه تاکنون 444 نفر فوت کرده و بیش از 12 هزار نیز مصدوم شدند.

ایرنا

700

زلزله زلزله کرمامشاه صلیب سرخ کمک نیم میلیون دلاری صلیب سرخ مارک آخرمن معاون دفتر نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در تهران محموله 340 تنی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم سفیران حمایت‌های روانی (سحر) با حضور در دبستان ابتدایی دخترانه آزادگان شهرستان قزوین و برپایی فضای دوستدار کودک به دانش آموزان مقطع ابتدایی در قالب، آموزش‌های امدادی، مسابقه، قصه گویی، کاردستی، بازی و سرگرمی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و حمایتی ارائه خدمات کردند.

وی افزود: این مانور تمرینی در راستای توانمندسازی اعضای جوانان، افزایش تاب آوری جامعه، پیشگیری و کاهش عوارض روانی اجتماعی ناشی از حوادث و توانمندسازی و کمک به آسیب دیدگان برای بازگشت به زندگی عادی توسط تیم سحر (سفیران حمایت‌های روانی) جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

صبوری غیاثوند ادامه داد: افراد مشارکت کننده در این مانور، فراگیران شرکت کننده در دومین دوره آموزشی کوتاه مدت با عنوان «فضای دوستدار کودک پس از بحران»، تدوین شده توسط مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر استان بودند که این مانور در واقع کار عملی پایانی این افراد، بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امیدوارم با همکاری معاونت جوانان هلال احمر استان و همچنین مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر، میزان آمادگی اعضای تیم سحر را در کاهش و کنترل استرس و آسیب‌های روانی بعد از حوادث و بحران‌ها و برخی تهدید‌های بعد از وقوع حوادث با اجرای دوره‌های آموزشی و بازآموزی و همچنین مانور‌های عملیاتی، افزایش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده