Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا راه پیما عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اقدام در راستای بازدید عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از مناطق زلزله زده غرب کشور و مذاکرات وی با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه درباره نحوه امدادرسانی و خدمت رسانی به دانش آموزان و فرهنگیان آسیب دیده مناطق زلزله زده انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هر کانکس آموزشی شامل یک کلاس درس، وسایل کمک آموزشی از جمله نیمکت، تخته وایت برد و تجهیزات مورد نیاز یک کلاس درس است.
راه پیما افزود: براساس اعلام نیاز آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در مرحله اول 30 کانکس آموزشی آماده و به مناطق زلزله زده ارسال شد و در مراحل بعدی احتمال دارد، با توجه به نیاز منطقه، کانکس های درسی دیگری نیز ارسال شود.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: کمک های غیرنقدی دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش شهر تهران نیز از هفته های گذشته جمع آوری و به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است.
وی افزود: امروز علاوه بر ارسال کانکس های آموزشی، سایر کمک های غیرنقدی مدارس، دانش آموزان و فرهنگیان در قالب چهار کامیون به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
راه پیما درباره اعزام داوطلبانه مشاوران و روانشناسان متخصص آموزش و پرورش تهران به مناطق زلزله زده غرب کشور که قرار بود امروز انجام شود، اظهار کرد: براساس تقاضای آموزش و پرورش استان کرمانشاه، پس از بازگشایی تمامی مدارس این استان در هفته آینده، نخستین گروه از این مشاوران برای انجام مشاوره های حمایتی، روحی و ایجاد آرامش روانی به مناطق زلزله زده اعزام می شود.
به گزارش ایرنا، آموزش و پرورش تهران از ابتدای حادثه زلزله غرب کشور اقداماتی را در راستای کمک به دانش آموزان، فرهنگیان و مردم زلزله زده این منطقه در دستور کار قرار داده که جمع آوری و ارسال کمک های غیرنقدی فرهنگیان و دانش آموزان به همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و همکاری انجمن اولیا و مربیان و مدارس، جمع آوری و ارسال کمک های نقدی فرهنگیان، مدارس، اولیا و دانش آموزان و اختصاص این کمک ها به فرهنگیان و دانش آموزان زلزله زده به همت سازمان دانش آموزی شهر تهران با اعلام شماره حساب 0355936585001 بانک ملی شعبه قدس تهران، اعزام داوطلبانه مشاوران و روانشناسان متخصص به مناطق زلزله زده و میزبانی تمامی مراکز رفاهی فرهنگیان و خانه های معلم آموزش و پرورش شهر تهران از خانواده‌های مجروحین زلزله از این جمله است.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون 444 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده که از جمله آن می توان به تخریب کلی و جزئی حدود 31 هزار واحد اشاره کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری عصر یکشنبه در حاشیه اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که با حضور مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای اصلی این شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت سلامت، آموزش و اوقات فراغت دانش آموزان از محورهای مهمی است که باید نسبت به آنها توجه ویژه صورت بگیرد اظهار کرد: خوشبختانه در این جلسه موارد مطروحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی گرفته شد.

جوهری از اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان خبر داد و گفت: برگزاری آزمون‌های نهایی دانش آموزان کار بسیار حجیم و سنگینی است که در صدد هستیم، با تدابیر مأخوذه این امر به بهترین شکل ممکن در استان تهران برگزار شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه تأمین مسکن معلمان عزیز یکی از مهم‌ترین مباحثی است که باید به آن پرداخته شود، افزود: برای کمک به معلمان در حوزه تأمین مسکن، تصمیماتی در اداره کل آموزش و پرورش استان تهران گرفته شده که طی آن با همکاری سایر دستگاه‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی به اجرای طرح ابتکاری «بازی یادگیری» در مدارس استان تهران اشاره و عنوان کرد: این طرح از سال گذشته در برخی شهرستان‌های استان تهران در حال اجرایی است که طی آن برخی از کلاس‌ها در ساعات خاصی به بازی دانش آموزان اختصاص پیدا می‌کند و مقرر شد که با هماهنگی شورای برنامه ریزی و با اعتبارات آموزش و پرورش این طرح تداوم داشته و در همه مناطق عملیاتی شود.

معاون استاندار تهران با تاکید بر سلامت دانش آموزان بیان کرد: با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی موضوع «مکمل یاری» و «آهن یاری» و بهداشت دهان و دندان دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در قالب تفاهم نامه‌ای این طرح دنبال و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

کد خبر 6091432

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود