Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه مشگین‌شهر گفت: بسیج با عنوان لشکر مخلص و مطیع ولایت فقیه در طول سال‌های گذشته و هم‌اکنون تنها هدف آبادانی و محرومیت‌زدایی را دنبال کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد پورمند صبح امروز در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی در مشگین‌شهر اظهار داشت: بسیج به عنوان نیروی کارآمد در تمام میادین ماموریت‌های انقلاب اسلامی حضور داشته و از همان سال‌های گذشته تنها آماج و هدف این لشکر مطیع ولایت فقیه در کشور آبادانی و محرومیت‌زدایی حقیقی بوده است که هم‌اکنون نیز در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و سازندگی وارد میدان شده و حضور فعال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خط مشی بسیج جز پیروی از فرمایشات و دستورات رهبری فرزانه نیست افزود: هم‌اکنون شاهد به راه افتادن کوران بسیج در مناطق محروم در نقاط مختلف کشور هستیم که این لشکر مخلص و مطیع رهبری تنها با هدف محرومیت‌زدایی و آبادانی دست به اقداماتی عظیم در روستاها می‌زنند که دستاوردهای این حرکت عظیم معنوی و فرهنگی را هم‌اکنون به عینه شاهد هستیم.

فرمانده سپاه مشگین‌شهر با اشاره به اینکه قرارگاه عمران و پیشرفت سپاه پاسداران تحت عنوان یک هزار نقطه آباد در یک هزار نقطه کشور راه‌اندازی شده است، گفت: این قرارگاه راه‌اندازی شده تا محرومیت را در جامعه ریشه کن کند و در شهرستان مشگین‌شهر نیز در ادامه فعالیت‌های فرهنگی و معنوی بسیج در منطقه این قرارگاه در روستای صلوات مرادلو شروع به‌کار کرده است.

پورمند با بیان اینکه بسیج و بسیجی اهل دنیا نیست، تصریح کرد: اما علی‌رغم این مسئله این گردان به آبادانی دنیا اهمیت می‌دهد و در هر زمان و مکانی که احساس نیاز و درخواست کمک و یاری کند وارد عمل شده و در میدان نبرد حضور می‌یابد.

وی اظهار کرد: به فرمان مقام معظم رهبری فرمانده کل قواء، قرارگاه عمران و پیشرفت سپاه پاسداران تحت عنوان هزار نقطه آباد در هزار نقطه کشور راه‌اندازی شده است تا محرومیت را در جامعه ریشه کن کند که در استان اردبیل نیز این قرارگاه در سه نقطه شهرستان‌های گرمی، خلخال و مشگین‌شهر فعالیت خود را آغاز کرده و در دورترین نقطه شهرستان طرح‌های اقتصادی خود را پیاده می‌کند.

فرمانده سپاه مشگین‌شهر در پایان سخنان خود دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی را سلاح‌های معنوی و سرمایه‌های عظیم کشور دانست و افزود: اگر شما دانش‌آموزان و دانشجویان با بصیرت‌افزایی و آگاهی کامل در راستای اهداف عرضه‌های مختلف در کشور گام بردارید بی‌شک هیچ یک از دشمنان جرات نگاه چپ به سمت ما را نیز نخواهد داشت چه رسد به آن که فکر حمله به اعتقادات و فرهنگ ما را در سر پروراند.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور 

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم رگبار و رعدوبرق همچنین کاهش دما در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود:چهارشنبه و پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین ،البرز ،تهران، سمنان، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس، کرمان، مرکز و شرق کشور رگبار و رعدوبرق، کاهش نسبی دما، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: پنجشنبه شدت بارش در استان‌های مازندران و خراسان رضوی خواهد بود و در این روز کاهش محسوس دما برای شمال شرق به‌ویژه خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: جمعه (۲۱ اردیبهشت) برای شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی نقاط شمال شرق، ارتفاعات البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: شنبه ( ۲۲ اردیبهشت) برای غالب مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: روز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور برای شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر همچنین دامنه و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. 

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: از امروز تا روز شنبه در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و احتمال گردوخاک انتظار می‌رود.

وی اضافه کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه تا جمعه مرکز و شرق خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد شد. 

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۰ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد ، با احتمال رگبار و رعدوبرق،گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۲۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۴ و ۳ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه ۳۹ و ۳۶ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان
  • تداوم رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور 
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان