Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:20:42 GMT

۱۰۰۰ تولیدی سمنان تسهیلات رونق دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۴۵۸۴

۱۰۰۰ تولیدی سمنان تسهیلات رونق دریافت می‌کنند

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بیش از یک هزار واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی صبح امروز در جلسه تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط اظهار داشت: در این جلسه مشکلات 33 واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد و بالغ‌بر 27 واحد به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید معرفی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون پرونده بیش از یک هزار واحد تولیدی این استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی‌شده است اذعان کرد: 761 واحد تولیدی در نوبت برای بررسی مشکلات آن‌ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه یک هزار و 900 واحد تولیدی استان سمنان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند خاطرنشان کرد: پیش از ورود پرونده این واحدها به کارگروه باید کارشناسان صنعت، معدن و تجارت استان باید نسبت به بررسی مشکلات این واحدها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای معرفی‌شده در دستور کار قرار دارد افزود: مدیران شرکت‌ها و واحدهای تولیدی که به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند باید مدارک موردنیاز بانک‌ها را در موعد مقرر تهیه و ارائه کنند.

اسودی با اشاره به تأثیر ویژه پرداخت تسهیلات در راستای رونق تولید تصریح کرد: بالغ‌بر 5 هزار و 179 میلیارد ریال از این تسهیلات متعلق به بخش صنعتی و یک هزار و 627 میلیارد ریال برای بخش کشاورزی است.

وی جمع کل سهمیه بانک‌ها را در پرداخت تسهیلات رونق تولید 9 هزار میلیارد ریال دانست و اذعان کرد: تاکنون 37 طرح به ارزشی بیش از 606 میلیارد ریال در بخش صنعتی موفق به دریافت این تسهیلات شدند.

انتهای پیام/

R41366/P1336/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران