Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@15:58:31 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۰۱۵۱

پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر در جم میهمان تیم پارس جنوبی خواهد بود و دیدار دو تیم بالای جدول حساسیت‌های خاص خودش را دارد و یکی از حساس‌ترین بازی‌های دو تیم در طول فصل محسوب می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر در جم میهمان تیم پارس جنوبی خواهد بود و دیدار دو تیم بالای جدول حساسیت‌های خاص خودش را دارد و یکی از حساس‌ترین بازی‌های دو تیم در طول فصل محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در این دیدار هم مثل همیشه درگیر حواشی بازیکنان کلیدی خودش است و با این وجود نسبت به هفته گذشته تیم کامل‌تری در اختیار دارد. ماهینی مصدوم و شجاع خلیل‌زاده محروم در هفته گذشته به ترکیب اصلی برمی‌گردند و از طرفی بشار رسن به دلیل مصدومیت در کنار نوراللهی، احمدزاده و طارمی از غایبین این بازی خواهد بود.در دروازه پرسپولیس در این دیدار مثل همیشه علیرضا بیرانوند حضور خواهد داشت. گلر سرخپوشان که پرحاشیه‌ترین هفته عمر ورزشی خودش را پشت‌سر گذاشته است همچنان مرد شماره یک این تیم است. با وجود اینکه از سوی برخی هواداران پرسپولیس درخواست نیمکت‌نشینی این بازیکن مطرح شده بود و حتی اخباری در مورد احتمال این موضوع منتشر شده بود، سفر رادوشوویچ به کرواسی برای تولد فرزندش اندک احتمال نیمکت نشینی بیرانوند را هم از بین برد و باید دید این بازیکن می‌تواند در بازی بزرگ فصل دوباره با هواداران آشتی کند یا نه.خط دفاع سرخپوشان قطعاً دست‌خوش تغییر خواهد شد. در دیدار با پدیده غیبت حسین ماهینی و محمد انصاری باعث ورود شایان مصلح و صادق محرمی به ترکیب اصلی شده بود که حالا با بازگشت دو مدافع محروم و مصدوم سرخپوشان، این دو نفر مجدداً نیمکت‌نشین می‌شوند. انصاری به دفاع چپ و ماهینی به دفاع راست برگشته و شجاع خلیل‌زاده زوج حسینی در مرکز خط دفاع را تشکیل می‌دهد.خط هافبک پرسپولیس بازهم با زوج کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه در خط عقب و مسلمان و امیری در خط جلو چیده می‌شود. عملکرد خوب بشار رسن در دیدارهای اخیر رقابت جذابی میان او و مسلمان ایجاد کرده بود و بعضاً باعث نیمکت‌نشین کردن مهندس پرسپولیس شده بود و شنیده می‌شد حضور همزمان این دو بازیکن باعث خروج ربیع‌خواه از ترکیب می‌شود که این تغییر موردپسند هواداران پرسپولیس هم بود ولی بشار رسن در بازی با پدیده مصدوم شد و در این بازی هم غایب است.خط حمله سرخپوشان تغییری نسبت به دیدارهای گذشته نخواهد داشت. در نبود طارمی، علیپور و منشا دو مهاجم ثابت پرسپولیس هستند که به جز دیدار با پدیده در سایر بازی‌ها عملکرد خوبی داشته و جای خالی مهاجم محروم سرخپوشان را به خوبی پر کرده بودند و آزمون دشواری هم مقابل پارس جم و محسن فروزان خواهند داشت.ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پارس‌جم:علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپورایلنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج می رود. فاصله 12 امتیازی با الهلال در فاصله 6 هفته تا پایان لیگ سبب شده تا زردپوشان ریاض شانسی برای کسب عنوان قهرمانی نداشته باشند.

مهمترین اتفاق در ترکیب النصر برای این مسابقه، بازگشت فوق ستاره پرتغالی به جمع یازده بازیکن آغازکننده این دیدار است. پس از حرکت جنجالی کریستیانو رونالدو در بازی سوپرجام برابر الهلال و درگیری با علی البلیهی، او دیدار مقابل الفیحاء را به دلیل محرومیت از دست داده بود.

در دیدار امروز النصر، داوید اوسپینا یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش بازی می کند. سنگربان کلمبیایی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده دارد. خط دفاعی سه نفره زردپوشان را نیز آیمریک لاپورت به همراه محمد آل فتیل و عبدالا له العمری تشکیل می دهند.

در سمت راست شاهد حضور سلطان الغنام در پست وینگ بک راست خواهیم بود و این وظیفه را در سمت چپ النصر، الکس تلس برعهده خواهد داشت.

خط هافبک هجومی و سه نفره النصر نیز از سه بازیکن متشکل شده است. اوتاویو مونتیرو پشت سر مهاجمان بازی می کند و در سمت راست او مارسلو بروزوویچ و در سمت چپ، عبدالله الخیبری به کار گرفته شده اند.

در خط حمله نیز و در غیاب سادیو مانه، شاهد حضور عبدالرحمن غریب در کنار کریستیانو رونالدو هستیم که به پس از محرومیت انضباطی، به دنبال افزایش شمار تعداد گل هایش در رقابت های لیگ حرفه ای است.

دیگر خبرها

  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی