Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود از پاکسازی تمام روستاهای این شهرستان از وجود لاشه دام های تلف شده خبر داد و گفت: لاشه این دام ها با همت کارشناسان دامپزشکی و همکاری سایر دستگاه ها به صورت کاملا بهداشتی دفن شدند.

احمد امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شبکه دامپزشکی جوانرود به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری ها اقدام به ضد عفونی، مراقبت و پایش از روستاهای این شهرستان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او با هماهنگی فرماندار شهرستان جوانرود و ادارات ذی ربط و به ویژه بخشدار مرکزی و مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان عملیات دفن بهداشتی لاشه ها در روزهای اولیه وقوع زلزله آغاز و اکنون به پایان رسیده است.
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود اظهار کرد: کار پاکسازی را ابتدا از روستاهای زلان و بانی میران که تلفات کمتری داشتند آغاز کردیم و دام های تلف شده در مکانی دور از مناطق مسکونی و منابع آب به طور کاملا بهداشتی دفن شدند.
امیری بیان کرد: پس از آن کار پاکسازی روستای ده رش بازان که تلفات بیشتری داشت آغاز شد، اما به دلیل اینکه لاشه دام ها در زیر آوار زیادی مدفون شده بودند و همچنین به دلیل کمبود امکانات لازم برای خاکبرداری به مدت چهار روز کاری به صورت تمام وقت جمع آوری و دفن بهداشتی دام های تلف شده این روستا ادامه داشت.
وی با اشاره به اتمام کار پاکسازی روستاهای این شهرستان تصریح کرد: بلافاصله پس از دفن بهداشتی لاشه ها، محل های مذکور ضدعفونی شد.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
این زلزله 444 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت که بیش از 21 نفر آن ها از دانش آموزان و بالغ بر سه نفر آن ها را فرهنگیان تشکیل می دادند.
3033/8066خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با تلاش اکیپ های نگهداری و تعمیرات شهرستان خوی در بخش های تابعه، اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال اصلی آب روستاهای عزت آباد، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد رفع و جریان آب مشترکین این روستاها برقرار شد .

تقی پاشایی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای عزت آباد ، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد در 5 نقطه ، اکیپ های اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه ، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

پاشایی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه به اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.

  با رفع اتفاق های روستاهای مذکور بیش از 4 هزار نفر از آب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب