Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، داریوش عبادی عضو ستاد اجرایی دومین همایش حمایت از جنگل‌ های هیرکانی با بیان اینکه دومین همایش حفاظت از جنگل‌ های هیرکانی ۱۰ آذرماه در قائم شهر برگزار می‌ شود، گفت: طرح صیانت از جنگل‌ های شمال به درستی اجرا نشد و این یکی از دلایل کاهش وسعت این جنگل‌ ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حفظ و گسترش جنگل‌ ها می‌ت واند یکی از مهم‌ ترین عوامل نجات انسان‌ ها در جلوگیری از اثرات مخرب گرم شدن کره زمین باشد.

عبادی گفت: از بین رفتن جنگل‌ها چرخه حیات را مختل می‌ کند و شرایطی به وجود می‌ آورد که محیط زیست برای زندگی موجودات زنده قابل تحمل نباشد.

عضو ستاد اجرایی دومین همایش حمایت از جنگل‌ های هیرکانی افزود: براساس آمار‌های بین المللی بخش فراوانی از جنگل‌ های دنیا به روسیه، کشور‌های اسکاندیناوی و آمریکا شمالی تعلق دارد که ۱۳.۸ میلیون کیلومتر مربع از سطح جنگل‌ های دنیا در قلمرو آنان قرار گرفته است.

عبادی گفت: بسیاری از کشور‌های دنیا، به ویژه توسعه یافته، به شدت از جنگل‌ های خود که در میان ارزشمندترین ثروت‌ های طبیعی آن‌ ها محسوب می‌ شوند آگاهانه صیانت می‌ کنند.

وی افزود: یکی از اهداف ستاد اجرایی دومین همایش حمایت از جنگل‌ های هیرکانی همکاری و هم اندیشی کارشناسان، مسئولان و تشکل‌های مردم نهاد درباره ارائه راه حل‌های مناسب در راستای حفظ و حراست از جنگل‌ های هیرکانی و به ویژه شمشاد است.

انتهای پیام/ م

قائم شهر میزبان دومین همایش حفاظت از جنگل‌های هیرکانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ابوالفضل رهبری‌زاده، محیط‌بان، ویدیویی از تغذیه یک خرس قهوه‌ای نر در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در بخش مازندران، را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. این محیط‌بان صحبت‌های خود را ترجمه کرده است و نوشته است: «خرس من برایت سوت می‌زنم تو نباید فرار کنی؟ من دیگه چکار کنم که تو فرار کنی؟ فاصله ما کم است.» این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • (ویدئو) غذا خوردن یک شوکا در دل جنگل‌های هیرکانی
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران