Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه امنیتی لبنان اعلام کرد که «زیاد احمد عیتانی» بازیگر و کارگردان و نمایشنامه نویس لبنانی را به اتهام جاسوسی و ارتباط با دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد)، دستگیر کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  عیتانی در بازجویی های به عمل آمده،به اتهامات وارده اعتراف کرده و گفته مامویت داشته در لبنان برخی شخصیت های سیاسی عالیرتبه را تحت نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دو شخصیت برجسته سیاسی که با آنها در ارتباط بوده است اطلاعاتی داده است که قرارشده نام آن دو نفر در آینده فاش شود.

برخی رسانه های لبنانی از «نهاد المشنوق» وزیر کشور و از شخصیت های نزدیک به «سعد الحریری» نخست وزیر و «عبدالرحیم مراد» وزیر پیشین لبنان به عنوان دو نفری یاد می کنند که قرار بود در چارچوب همکاری اطلاعاتی عیتانی با موساد، ترور شوند.

اجیر کنندگان اسرائیلی عیتانی از وی خواسته بودند هسته ای برای انجام فعالیت‌هایی جهت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تشکیل دهد.

بر اساس این گزارش او ماموریت داشته است بازخوردی از افکار عمومی جامعه لبنان را در ماجرای دو هفته قبل این کشور (اعلام استعفای سعد الحریری نخست وزیر) ارائه کند.

عیتانی در داخل و خارج از لبنان به مدت چند ماه تحت نظر دستگاه امنیتی لبنان بوده است. مقام های لبنانی، رژیم صهیونیستی را دشمن نخست این کشور می دانند. این رژیم در سال 2000 میلادی پس از مقاومت مردم لبنان مجبور به عقب نشینی از مناطق جنوبی این کشور شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز