Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: اگر شرایط تیم ملی خوب باشد در بخش پیست هم رکاب می زنم اما متاسفانه حتی سهمیه کاپ جهانی را هم نداریم.

آروین گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم‌ ‌ملی دوچرخه‌سواری نیمه استقامت و استقامت، بیان‌ کرد: اگر شرایط فراهم باشد مسلما می‌خواهم در تیم‌ ‌ملی رکاب بزنم، اما متاسفانه مربی خوبی در تیم‌ ‌ملی نداریم و مربیان خوب هم فکر نمی‌کنم با فدراسیون به توافق رسیده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مانند هفت ، هشت سال پیش که مربی خوب خارجی در تیم‌ ‌ملی داشتیم، شرایط مهیا باشد، چرا در بخش پیست رکاب نزنیم. خود من خیلی علاقه داشتم که حتی در کاپ جهانی شرکت کنم، اما وقتی متوجه شدم حتی سهمیه کاپ‌ جهانی هم نداریم  واقعا ناراحت شدم.

او ادامه‌ داد: البته در بخش جاده احتیاج زیادی به مربی نداریم و بیشتر به مسابقات رده بالا نیاز است که آن هم مهیا نمی‌شود. این را هم باید در نظر بگیریم که در حال‌ حاضر بیشتر فدراسیون‌ها مشکل مالی دارند. با این وجود مدیر تیم‌های ملی عنوان کرد به فکر تمام این مسائل هست و اگر شرایط مساعد باشد ما هم در خدمت تیم‌ ‌ملی هستیم.

گودرزی در مورد شرایط خود نیز، گفت‌: فکر می‌کنم سال آینده شرایطم خیلی بهتر از امسال باشد، اما امیدوارم شرایط تیم‌ ‌ملی مانند زمان المپیک نباشد چون برای  المپیک فشار زیادی را تحمل کردیم و به مسابقاتی رفتیم که برنامه‌ریزی شده نبود. حتی تا یک هفته قبل از  المپیک ترکیب مشخص نبود، اما برای بازی‌های آسیایی اینچئون از دو تا سه ماه قبل تیم بسته شده بود و با خیال راحت تمرین کردیم و دغدغه‌ انتخابی نداشتیم.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون در پاسخ به این پرسش که با توجه به تمایل پیشگامان مبنی بر استفاده از نیروهای بومی، برای فصل 2018 چه برنامه‌ای دارید؟ تصریح کرد: قرار است تا یک ماه آینده وضعیت تیم مشخص شود و اگر شرایط درست نشود مجبورم با تیم‌های خارجی صحبت کنم. البته آنها هم مشکلات خودشان را دارند چرا که از یک طرف پول زیادی نمی‌دهند و از طرف دیگر دوچرخه‌سواران ایران را قبول نمی کنند.

او ادامه‌ داد: یکی از دلایل آن بحث دوپینگ است و خود رکابزنان با نامه‌های زیادی که در رابطه با  دوپینگ به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری ارسال کردند همه چیز را خراب کردند. پیشگامان واقعا باشگاه خوبی است و کمکی که به دوچرخه‌سواری ایران کرد و به اندازه خود فدراسیون بود، از این رو اگر کنار بکشد، دوچرخه‌سواری به طور جدی لطمه می خورد. همچنین بعید می دانم تیم دیگری بتواند مانند پیشگامان بیاید و با قدرت در تمام تورها شرکت کند در نتیجه‌ کم کم شرایط در رنکینگ بد می‌شود و ایران پایین می آید و دیگر  نمی توانیم سهمیه  المپیک را هم بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی اضافه کرد: بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود و صدای چندین انفجارشنیده شده احتمالاً به دلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج بوده است.

دیگر خبرها

  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی شد
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران