Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی کماندار ملی پوش کشورمان در آستانه آغاز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: امیدوارم بتوانم اولین مدالم در این رقابت ها را در همین دوره کسب کنم.

پریسا براتچی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند تمریناتی که طی هفته های گذشته و برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا داشت، گفت: اردوی یک ماهه خوبی را برای این مسابقات و همراه با دیگر ملی پوشان و اردونشینان پشت سر گذاشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا به آمادگی نسبی لازم رسیده ام. شرایط کلی ام با وجود آسیب دیدگی که اخیرا با آن مواجه شدم، خوب است. 

وی به اتفاقی که منجر به آسیب دیدگی اش شد و به خاطر مرحله چهارم جام جهانی در آلمان را از دست داد اشاره کرد و یادآور شد: یکی دو روز پیش از اعزام به آلمان و در زنجان برای برداشتن دوربین عکاسی ام به زمین تمرین رفتم اما  پایم پیچ خورد و از پله ها سقوط کرد. همین موضوع باعث کشیدگی و دررفتگی دستم شد و نتوانستم به آلمان سفر کنم.

این کماندار کامپوند کشورمان تاکید کرد: غیبتم در این رقابت ها باعث شد از رده چهارم مسابقات به رده ششم سقوط کنم با این حالی یکی از هفت کمانداری بودم که سهمیه فینال فینالیست ها را به دست آوردم اگرچه به خاطر مصدومیتم در این مرحله از رقابت ها هم شرکت نکردم. 

براتچی که پیشینه ای از مدال آوری در رقابت های قهرمانی آسیا ندارد اما مدال طلی رقابت های کاپ تایلند که منجر به کسب سهمیه بازی های جهانی لهستان شد را در اختیار دارد،  تاکید کرد: حالا می خواهم ناکامی در جام جهانی گذشته را در رقابت های بنگلادش جبران کنم. به خصوص اینکه از روزهای آسیب دیدگی خیلی فاصله گرفته ام و شرایط خوبی دارم.

بانوی کماندار ملی پوش کشورمان با بیان اینکه در دوره پیشین رقابت های قهرمانی آسیا حضور نداشته است، گفت: همه کشورهایی آسیایی حریف جدی برای ایران هستند. خیلی از کمانداران برتر دنیا عضو تیم های آسیایی هستند. در کل فکر نمی کنم رقابت های ساده ای داشته باشیم اما امیدوارم از حضور در مسابقات بنگلادش بتوانم اولین مدالم مسابقات قهرمانی آسیا را بگیرم. 

به گزارش مهر، مسابقات تیر و کمان قهرمانی آسیا از فردا یکشنبه در بنگلادش آغاز شده و تا ۹ آذرماه ادامه دارد. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر تایلند، برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا