Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه عجب شیرگفت :به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، شهدا با خون خود آرامش امروز را برای ما به ارمغان آوردند و باید در جهت حفظ، نشر و تبیین اهداف و آرمان های آنان تلاش کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر، حجت الاسلام محمود شربیانی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای این شهرستان اظهار کرد: دشمن تلاش دارد انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کند از این رو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش در جامعه نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم و تبریک هفته بسیج بر تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: ارج نهادن به رشادت ها و جانفشانی های شهدا، وظیفه همگانی است چرا که آنان جان خود را در دفاع از نظام و انقلاب فدا کردند و امروز وظیفه ما است که یاد آنان را زنده نگه داریم.
وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، شهدا با خون خود آرامش امروز را برای ما به ارمغان آوردند و باید در جهت حفظ، نشر و تبیین اهداف و آرمان های آنان تلاش کنیم.
وی افزود: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و امیدوارم بتوانیم با حرکت در مسیر آنان و جلب رضایت حق تعالی، خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشیم.
حجت الاسلام شربیانی گفت: اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون و مرهون رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران، رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بوده و ادامه راه آنان پاسخی به ایثار و از خوگذشتگی این انسان های بزرگ است.
هم زمان با هفته بسیج و با هدف تجدید بیعت با آرمان‌ های شهدا، مزار شهدای شهر عجب شیر با حضور فرماندار،امام جمعه، خانواده شهدا و دیگر مسوولان شهرستانی گلباران شد.
شهرستان عجب شیر در دوران دفاع مقدس ۲۲۸ شهید گلگون کفن و ۴۰۹ جانباز سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

/انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد