Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان گفت: بیش از ۷ هزار قلم لوازم التحریر و اساس بازی از سوی مردم اصفهان به زلزله زدگان کمک شد.

شهریار انصاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه چادر، بیش از ۳۰ هزار تخته پتو، بیش از  هزار و ۳۰۰ شعله والور، سه هزار وسایل گرمایشی، بیش از هشت هزار و ۵۰۰ تخته موکت و فرش به زلزله زدگان از استان اصفهان طی روزهای اخیر به مناطق زلزله زده ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان داشت: همچنین بیش از ۹۰ هزار قوطی انواع کنسرو، بیش از ۵۸ تن برنج، بیش از هزار و ۳۰۰ جفت کفش، ۵۰ هزار لباس گرم، ۴۵ هزار انواع اقلام بهداشتی، حدود ۱۱۵ هزار شل آب معدنی، بیش از سه هزار و ۵۰۰ بسته خرما و چند ۱۰ هزار نان و نان خشک به مناطق زلزله زده ارسال شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان با اشاره به اعزام تیم‌های حمایت روانی به منطقه زلزله‌زده، تصریح کرد: از خود کمک‌های مردمی بیش از سه هزار و ۵۰۰ اسباب بازی، سه هزار و ۵۰۰ لوازم التحریر برای این تیم‌های حمایت روانی اعزام شده است تا به بازگشت مردم به روزهای عادی کمک کنند.

وی گفت: پنج موکب از استان اصفهان در منطقه برای پخت غذای گرم حضور دارند و اگر کسی می‌تواند به این موکب‌ها کمک کند این آمادگی در هلال‌احمر وجود دارد تا اقلام را به موکب‌های استان برساند و در بحث کمک‌های نقدی نیز بیش از ۳۷ میلیارد تومان در کل کشور به حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به مناطق زلزله‌زده، واریز شده است.

انصاری با بیان این که دیگر اولویت کمک با کمک‌های نقدی است، ادامه داد: در کمک‌های غیرنقدی چادر، پتو، زیرانداز، نایلون، کنسرو، لباس گرم و نان خشک نیاز است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر اصفهان در ساعات اولیه به منطقه زلزله‌زده، تأکید کرد: به علت وسعت حادثه و در خواست کمکی که شده بود با این که استان معین کرمانشاه نبودیم ولی تیم‌های امدادی اصفهان در ساعات اولیه به منطقه اعزام شدند و نیز همه مسئولیت‌های بخش ثلاث باباجانی به استان اصفهان واگذار شده است.

وی فاز دوم اقدامات هلال‌احمر را ارسال کمک‌های مردمی دانست و افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت سازماندهی شده توسط جمعیت هلال‌احمر انجام شد و در بسیاری از بخش‌ها نیز مردم به صورت خودجوش کمک‌هایی را جمع‌آوری کردند.

انصاری اضافه کرد: در بعضی از نقاط مانند احمدآباد، تا ساعت ۱۲ شب جمع‌آوری کمک‌های مردمی ادامه داشت و نیروی‌های داوطلب در بحث تفکیک، بسته‌بندی و بارگیری مشارکت داشتند و در روزهای آخر کمبود نیرو داشتیم که شهرداری و ارتش این کمبود نیرو را رفع کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم

حادثه انحراف اتوبوس از جاده در محور میمه به گلپایگان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.   به گزارش صداوسیما، رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.   محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان