Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- بخشدار مرکزی لنده گفت: عملیات زیرسازی جاده 10روستای اقماری بخش مرکزی شهرستان لنده آغاز شده است.

عادل مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازمندی های روستاها ،دسترسی به جاده مناسب است.
وی افزود: به منظور تسهیل رفت و آمد روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنان عملیات زیرسازی و بهسازی جاده روستاهای اقماری بخش مرکزی لنده از یک ماه پیش آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار مرکزی لنده بیان کرد: در این عملیات جاده روستاهای ذوالفقاری، بیشه ای، چهارراه سلیمان شهروئی، تلخاب، دول آبزا، گرک، دم تنگ چاهن، پاتاوه، چلی، لارب زیرسازی و بهسازی خواهند شد.
وی عنوان کرد: در صورت همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده با بخشداری مرکزی در کمتر از یک ماه مشکل تردد روستاهای مذکور رفع خواهد شد.
مرادی تصریح کرد: عملیات آسفالت جاده روستاهای کتج، دوک و آتشگاه در بخش مرکزی لنده نیز به مناقصه رفته است.
شهرستان لنده با جمعیتی حدود 23 هزار نفر و 86 روستای دارای سکنه در حدود 300کیلومتری جنوب غرب یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.
جمعیت روستایی لنده بیش از 10 هزار نفر است.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: علیزاده
9868/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد