Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ کیوان چاند سوتار روز شنبه پس از پیروزی تیم ملی کبدی مردان ایران در برابر ترکمنستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شب گذشته شاهد حضور بی نظیر تماشاگران گرگانی برای تشویق تیم ایران در برابر کره جنوبی بودیم که این حمایت ضمن ایجاد انگیزه در بازیکنان، مسئولیت همه را برای برد سنگین تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بدون شک حضور گسترده تماشاگران در بازی های بعدی به همراه تلاش بازیکنان ما شرایط را برای قهرمانی تیم ملی کبدی ایران مهیا می کند.

سوتار در خصوص دیدار با تیم ملی ترکمنستان گفت: با توجه به پیش بینی دیداری سبک با ترکمنستان با بازیکنان ذخیره به میدان آمدیم تا برای تیم ما تجربه شود و به بازیکنان اصلی استراحت دادم.

سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران به بازی امروز در برابر سریلانکا نیز اشاره کرد و افزود: آنان تیم خوبی را به مسابقات فرستاده اند و ما نیز همه شرایط و نقاط ضعف و قوت سریلانکا را بررسی و آنالیز کرده ایم و با تمام قوا برای چهارمین برد و کسب صدرنشینی در گروه خود به مصاف آنان می رویم.

وی همچنین تاکید کرد که همه شرایط در ایران مهیا است تا با بازی خوب ملی پوشان و حمایت های تماشاگران بتوانیم به فینال راه یافته و قدرت کبدی ایران را به همگان به اثبات برسانیم.

تیم ایران در چهارمین بازی خود در این رقابت ها عصر امروز شنبه به مصاف تیم ملی سریلانکا خواهد رفت.

 دهمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی زنان آسیا 2017 از دیروز جمعه در گرگان مرکز استان گلستان آغاز شد و شامگاه یکشنبه با معرفی تیم های قهرمان به کار خود پایان می دهد .

تیم های کبدی مردان هند، عراق، پاکستان، ژاپن و افغانستان در گروه الف و تیم های ایران، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و سریلانکا در گروه ب مسابقات قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز شنبه در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید روبروی وستهم به میدان برود و امیدوار است که بتواند برابر این تیم به پیروزی برسد و منتظر لغزش آرسنال و منچسترسیتی برای بازگشت به صدر جدول باشد.

دو شکست متوالی باعث شد که آنها از صدر جدول فاصله بگیرند و حالا تنها به امتیاز از دست دادن دو رقیبی امیدوار هستند که شاید اتفاقی غیر ممکن و بسیار دشوار در هفته‌های پایانی لیگ برتر انگلیس به نظر برسد.

کلوپ در آستانه این بازی حساس و مهم به تی ان تی اسپورت گفت:«آیا در این لحظه باور دارم که ما قهرمان خواهیم شد؟ نه چون جدول و شرایط چنین چیزی را به ما نمی‌گوید اما آیا این مشکل بزرگی است؟ این طور فکر نمی‌کنم.

مسئله اتفاقی نیست که  قرار است پس از بازی بعدی ما در لیگ برتر رخ بدهد، بلکه مسئله خود بازی بعدی است که در پیش داریم. آیا ممکن است که آرسنال و سیتی در دو بازی شکست بخورند؟ بعید است اما ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد.

آیا ممکن است که لیورپول در هر چهار بازی به پیروزی برسد؟ بله، قبلا هم این کارو انجام داده‌ایم. بنابراین نمی‌توانم بگویم که ما هیچ شانسی نداریم. دیگر کنترل اوضاع در دست ما نیست و اتفاق‌های زیادی باید رخ دهد، بنابراین ما فقط باید منتظر باشیم.»

دیگر خبرها

  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم