Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد باقر نوبخت روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان البرز با تاکید بر اینکه آخرین اصلاحات بودجه ۹۷ در سازمان برنامه و بودجه انجام شده است، گفت: از فردا لایحه در دستور کار دولت قرار می گیرد.

وی افزود: باید مصوبات هیئت دولت در خصوص پیش نویس لایحه بودجه سال ۹۷ را نهایی کرده و در وقت مقرر که ۱۵ آذر است، به مجلس ارایه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت با تاکید بر اینکه ۱۱ موضوع متفاوت در لایحه بودجه سال ۹۷ لحاظ کرده ایم، گفت: این لایحه بنا به ضرورت ها، بودجه ای متفاوت از سنوات گذشته است.

معاون رییس جمهوری با تاکید بر اینکه در ۴ سال دولت یازدهم کشور با ۱۵۷ میلیارد دلار درآمد نفتی اداره شد، گفت: آمار و ارقام موجود در کشور در۳۰ سال گذشته مشاهده شده به ما کمک می کند تا از ظرفیت های کشور مطلع شویم.

رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین گفت: ۲۰ درصدسهم استان ها نسبت به روال جاری افزایش می یابد و ۱۷۹ طرح ملی به استان ها واگذار می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استان البرز استان مهمی برای دولت است و برای بودجه سال آینده به صورت مشخص ارقام متفاوتی نسبت به امسال خواهد داشت، گفت: ارتقاء شاخص های اقتصادی بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۹۷۴ میلیون است و برای ۵ پروژه مهم برای سال ۹۷ نیز در حد ۱۳ میلیارد تومان اعتبار ویژه داریم.

وی افزود: کل اعتبارات مورد نیاز سال آینده استان ۷۷ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان است و در کنار آن ۳۹ میلیارد تومان برای پروزه های ملی در نظر گرفته می شود.

نوبخت خاطرنشان کرد که به منظور گسترش اعتبارات ملی بخش قابل توجهی از اعتبارات ملی برای جلسه شورای برنامه ریزی لحاظ خواهد شد.

وی افزود: در افزایش اختیارات استان البرز، به سازمان برنامه بودجه استان تفویض می کنیم تا با نظر استاندار تصمیم گیری صورت گیرد، این اقدامات برای سال ۹۷ در بودجه لحاظ شده است.

نوبخت اضافه کرد: تخصیص اعتبارات سال گذشته و اختصاص بیش از ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رییس جمهوری به البرز پیگیری و در ادامه تخصیص اعتبار بیشتر در سال ۹۷ پیگیری می شود.

وی افزود: مصوبات دو پروژه ملی و ۵ پروژه استانی وقتی استانی تازه تاسیس می شد باید جدا از اعتبارات مصوب ملی و استانی، برای زیرساخت ها به ویژه زیرساخت های اداری در نظر گرفته می شد. در جلسه قبل از تشکیل شورا تاکید کردم این مهم پیگیری شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سازمان برنامه و بودجه اصلاحات بودجه سخنگوی دولت محمد باقر نوبخت هیئت دولت جلسه شورای برنامه ریزی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • قالیباف: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • ضرب‌الاجل قالیباف برای دولت/ رئیس مجلس: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است