Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل سابق صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 100 هزار نفر که در نقاط کم جمعیت استان هستند از پوشش دیجیتال برخوردار نیستند و باید بیش از 200 فرستنده کم قدرت راه‌اندازی شود تا پوشش به 100 درصد برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد ثقفی، مدیرکل سابق صدا و سیمای خراسان ‌جنوبی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی، با بیان این که سعی شد پخش برنامه‌های سیمای خراسان‌جنوبی به 24ساعت برسد، اظهار کرد: در حال حاضر 680 هزار نفر معادل 87 درصد جمعیت استان زیر پوشش شبکه‌های دیجیتال قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این که خراسان‌ جنوبی در سال90 جزو استان‌های نوپایی بود که دارای شبکه تلویزیونی شده بود و بایستی تلاش می‌کرد تا خودش را به دیگر استان‌ها در بخش‌های مختلف برساند، تصریح کرد: در مدت شش سال کاری بنده در این استان، این سازمان یک جهش قابل توصیف داشت که توانست خود را به دیگر استان‌ها برساند.

 

مدیرکل سابق صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به این که در این مدت رادیوی خراسان ‌جنوبی همواره در جایگاه اول تا سوم بوده است، خاطرنشان کرد: در بخش خبر نیز جایگاه استان خوب بوده و یکی از بخش‌های حوزه‌های قدیمی ما حوزه صدا است که از همان روزهای اول با برنامه‌ ریزی که انجام شد کار را آغاز کردیم.

 

ثقفی با بیان این که در سال 90 صدای استان در رتبه 17 کشوری قرار داشت، اذعان کرد: در سال گذشته خراسان جنوبی بعد از استان یزد در جایگاه دوم قرار گرفت که مایه بسی افتخار است.

 

وی ادامه داد: در بخش رادیو عمده تلاشمان آن بود که از استودیو گریزی فاصله گرفته و همکارانمان برای تولید برنامه بیشتر به میان مردم بروند تا با ایجاد مصاحبه‌های مردمی جذابیت ایجاد شود.

 

مدیر کل سابق صدا و سیمای خراسان جنوبی عنوان کرد: بیش از یک هزار ساعت تولید برنامه در فضای خارج استودیو ، افتتاح کانال رادیو در فضای مجازی وافتتاح رادیونمای خراسان‌جنوبی را داشته ایم که جزو هشتمین استان‌ها بود.

 

ثقفی با اشاره به این که در این سال‌ها رادیوی خراسان ‌جنوبی حضور خوبی در جشنواره‌های داخلی و خارجی داشته است، گفت: در سال‌های مختلف در جشنواره‌های بین‌المللی صاحب رتبه شدیم.

 

وی با اشاره به این که میزان مخاطب در سال90 در بخش خبر 65 درصد و در سال 95 به 89 درصد رسید، تبیین کرد: در بخش اعتماد مخاطبان در سال90 میزان 74 درصد و در سال 95 به 82 درصد رسیده است.

 

مدیرکل سابق صدا و سیمای خراسان ‌جنوبی ضمن اشاره به فعالیت های پژوهشی  انجام شده در صدا و سیمای استان، مطرح کرد: در بخش پژوهش بیش از 55 اتاق فکر تشکیل شده و 362 طرح نظرسنجی انجام شد.

 

 ثقفی ادامه داد: در حوزه موسیقی محلی خراسان ‌جنوبی در سال 90، تعداد شش قطعه تعهد داشتیم که در سال 95 این تعداد به 20 قطعه رسیده است.

 

وی متذکرشد: در بحث راه‌اندازی استودیوی تولید انجام پوشش شبکه‌های دیجیتال، در حال حاضر 410 فرستنده دیجیتال در استان داریم که 680 هزار نفر یعنی 87 درصد از جمعیت خراسان‌جنوبی تحت پوشش دیجیتال هستند.

 

مدیرکل سابق صدا و سیمای خراسان ‌جنوبی اضافه کرد: در حال حاضر 100 هزار نفر که در نقاط کم جمعیت استان هستند از پوشش دیجیتال برخوردار نیستند و باید بیش از 200 فرستنده کم قدرت راه‌اندازی شود تا پوشش به 100 درصد برسد.

 

ثقفی با بیان این که در حال حاضر 150 فرستنده دیجیتال در دستور کار است، تبیین کرد: در بخش تولید برنامه‌های سلامت محورنیز  گام های اساسی برداشته ایم.

 

 وی ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های سیمای استان تولید برنامه‌های مطالبات مردمی بوده است.

 

 مدیرکل سابق صدا و سیمای خراسان‌جنوبی با اشاره به این که در حال حاضر ساعت پخش برنامه‌های شبکه استانی از هشت ساعت به 16 ساعت رسیده است، اظهارکرد: عمده تلاش‌مان آن است که این برنامه ها به 24 ساعت برسد.

 

ثقفی همچنین ضمن اشاره به بحث های عمرانی در صدا و سیمای استان، مطرح کرد: با بهره‌برداری از ساختمان‌ها به ویژه ساختمان مرکزی صدا و سیمای استان، حجم زیربنا از سه هزار مترمربع به 11 هزار مترمربع در سال 96 رسیده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.
وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.
کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان