Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@09:14:42 GMT

تجمع بزرگ بسیجیان دیر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۸۷۹۲

تجمع بزرگ بسیجیان دیر برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهداء (ع) شهرستان دیر از تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار میرزا احمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس؛ از تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان دیر در 5 آذر ماه در مصلی نماز جمعه بندر دیر خبر داد.

وی گفت: امروز دشمن در مقابل ما ناتوان است که این ناتوانی دشمن بر گرفته از اتحاد و یکپارچگی نیروهای انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی افزود: برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان دیر در پنجم آذرماه یکی از برنامه های شاخص هفته بسیج این شهرستان است که باید با شکوه و حضور هر چه بیشتر بسیجیان شهرستان برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر تصریح کرد: این تجمع حماسی صبح یکشنبه ساعت 8:30 دقیقه صبح با سخنرانی سردار صفری فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق استان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز روز بیعت دوباره بسیجیان با امام راحل و شهدا است خاطرنشان کرد: بسیج الگوی کشورهای اسلامی و آزادی خواهان جهان که در تمام صحنه ها موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بزرگ مردم اصفهان در حمایت از طرح نور

به گزارش خبرگزاری مهر، اجتماع بزرگ مردمی برای قدردانی و حمایت از فراجا به دلیل اجرای طرح نور و مطالبه‌گری از مسئولین برای صیانت از عفاف و حجاب در جامعه روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور به دعوت مردم انقلابی اصفهان در این مراسم حاضر و به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

کد خبر 6094890

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • تجمع بزرگ مردم اصفهان در حمایت از طرح نور
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد