Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپرده گذاران موسسه البرز، افضل توس و وحدت (آمارن) از امروز 4 آذر ماه تعیین و تکلیف می شوند. ناطقان: رئیس کل بانک مرکزی در هفته گذشته از تعیین و تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله توس، وحدت(آرمان) و البرز ایرانیان از روز جاری( 4 آذر ماه) خبر داد.
در هفته های اخیر در نتیجه جلسه‌ منتخب سران سه قوا، تصمیم‌هایی برای شرایط سپرده‌گذاران این تعاونی‌ها اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته گذشته نهاوندیان به عنوان نماینده دولت در این جلسه اعلام کرد که به زودی تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونیهای واگذار شده از سر گرفته می‌شود. اخبار دریافتی حاکی از آن بود که قرار است سقف پرداخت به سپرده‌گذاران افضل توس و وحدت از سه به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
گرچه زمان مشخصی برای این موضوع اعلام نشده بود اما تازه‌ترین اعلام رئیس کل بانک مرکزی از این حکایت دارد که تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی‌های افضل توس و وحدت از امروز(4 آذر ماه) آغاز می‌شود.
بر این اساس سقف پرداختی به سپرده گذاران تعاونی های واگذار شده به ١٠٠ میلیون تومان افزایش خواهد یافت. در این بین شروع تعیین تکلیف سپرده گذاران البرز ایرانیان نیز قابل توجه است که از سقف ١٠٠ میلیون تومان آغاز و در دستور کار بانک تجارت قرار می گیرد.
موسسه ملل به عنوان مسئول انجام تعهدات تعاونی وحدت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که از از امروز چهارم آذر ماه تا پنجم دی ماه بر اساس زمانبندی انجام شده تعیین تکلیف سپرده‌گذاران را شروع می‌کند.
جدول زمانبندی مراجعه سپرده گذاران تعاونی وحدت به شرح زیر است:

همچنین بانک آینده اعلام کرده است که از چهارم تا ٢٩ آذرماه پرداخت های تا ١٠٠ میلیون تومان را انجام می دهد.
جدول زمانبندی مراجعه سپرده گذاران تعاونی افضل توس به شرح زیر است:

اما بانک تجارت در مورد تعیین وضعیت سپرده گذاران تعاونی منحله البرز ایرانیان اعلام کرده که در دو مرحله تا ١٠٠ میلیون تومان را پرداخت خواهد کرد به گونه ای که از چهارم تا دوازدهم آذرماه سپرده گذاران تا سقف سه میلیون و از ١٣ آذر تا١٤ دی ماه طبق جداول زمانبندی سپرده گذاران تا ١٠٠ میلیون می توانند به شعب منتخب مراجعه کنند.
زمان مراجعه سپرده گذاران تا ٣ میلیون تومان البرز ایرانیان به شرح زیر است:

زمان مراجعه سپرده گذاران تا سقف ١٠٠ میلیون تومان البرز ایرانیان به شرح زیر است:

شعب منتخب بانک تجارت  برای مراجعه سپرده گذاران البرز ایرانیان:

منبع: میزان برچسب ها: سپرده گذاران البرز ایرانیان ، موسسه البرز ، افضل توس ، آرمان

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

محمد باقر خلفی گفت: حجاج البرزی برای تزریق واکسن منژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز واقع در چهارراه طالقانی جنب دارخانه هلال احمر و همچنین مرکز سلامت منطقه رضوانیه کمالشهر مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی | خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی/ خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات