Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@05:10:07 GMT

افزایش قیمت نان فعلا منتفی شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۸۸۰۴

رویداد۲۴- در حالیکه قرار بود از امروز (چهارم آذر) انواع نان در تهران و از دوشنبه (ششم آذر) در استان‌ها با افزایش قیمت ۱۵ درصدی فروخته شود، با دستور رییس‌جمهور، این تصمیم منتفی شد.
به گزارش ایسنا، پیش از این ستاد تنظیم بازار اینگونه ابلاغ کرده بود که از اول آذرماه قیمت انواع نان با افزایش ۱۵ درصدی مواجه می‌شود و حتی برخی نانوایان هم قیمت‌های جدید را از همان زمان تغییر دادند ولی پس از آن اتاق اصناف تغییراتی در زمان اجرای آن مطرح کرد و نهایتا قرار بود از امروز افزایش قیمت در تهران اعمال شود، اما امروز در قالب صحبت‌های رییس جمهور اینگونه اعلام شده که باید قیمت نان به حالت قبل بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین درودیان - مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف - درگفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طبق صحبت‌های رییس جمهوری قرار است که افزایش قیمت نان متوقف شود.
وی گفت: تصمیمات بیشتر در این زمینه در جلسه آتی ستاد تنظیم بازار گرفته خواهد شد.
همچنین علی فاضلی - رییس اتاق اصناف - در گفت‌وگو با ایسنا، متوقف شدن افزایش قیمت نان را تایید کرد و گفت: با توجه به اینکه خریدار و فروشنده این محصول هر دو حقوقی دارند، تصمیم گرفته شده که درباره افزایش قیمت نان در جلسه هفته آینده بررسی‌های بیشتری صورت گیرد.
وی درباره اینکه طی روزهای اخیر برخی نانوایی‌ها افزایش قیمت را اعمال کردند، اظهار کرد: تا آنجاکه ما اطلاع داریم هیچ یک از نانوایی‌های دولتی چنین کاری نکرده‌اند.
البته این اتفاق در شرایطی رخ داده که نانوایی‌های متعددی در شهر تهران از روز چهارشنبه (اول آذر) نسبت به افزایش قیمت نان اقدام کردند که در چنین شرایطی انتظار می‌رود نظارت‌های کافی و گسترده روی نانوایی‌ها صورت گیرد تا در روزهای آینده جلوی هرگونه تخلف در فروش نان گرفته شود و قیمت‌ها به حالت قبلی آن بازگردد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، سیدعلی‌اکبر نصری اظهارکرد: با توجه به گزارش مردمی طی گشت مشترک اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی با اتحادیه نانوایی‌ها موفق به کشف انباری شدیم که حجم زیادی نان در آن ذخیره شده بود.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: پس از مراجعه به محل و با هماهنگی ریاست محترم شعبه ۲ تعزیرات حکومتی حکم ورود به انبار صادر شد.

وی ادامه داد: پس از ورود به انبار حجم قابل توجهی از نان‌های کشف شده به صورت سالم در محل انبار، خشک شده بود و در حال خردشدن و تبدیل برای استفاده دامداری‌ها بود؛ اینکه این این حجم نان از چند نانوایی دریافت می‌شده است مشخص نشده، لذا بررسی‌ها در خصوص نانوایی متخلف ادامه دارد.

نصری گفت: تشکیل پرونده در محل انجام پذیرفت و اموال توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گران‌فروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد و نان را به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳