Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@05:04:46 GMT

توضیحات آبفای اهواز در مورد خبر شهرداری شیبان

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۹۳۴۳

توضیحات آبفای اهواز در مورد خبر شهرداری شیبان

اهواز - به دنبال انتشار اظهارات شهردار شیبان در خبرگزاری مهر در خصوص شرکت آب و فاضلاب شهرستان اهواز، این شرکت توضیحاتی برای این خبرگزاری ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در متن ارسالی شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص مطلب منتشر شده با عنوان «مدیرعامل آبفای اهواز شان مردم شیبان را زیر سئوال برد» به تاریخ چهارم آذر ماه امسال آمده است: در پاسخ به مطلب منتشر شده در خصوص یادداشت خصوصی مقام ارشد سازمانی در شرکت آبفا اهواز به یکی از مدیران خود در جلسه ای با اعضای شورای شهر شیبان، این شرکت خود را ملزم به ارائه توضیحات شفافی در راستای روشن سازی اذهان در این خصوص می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این توضیحات عنوان شده است: در ابتدای امر لازم به ذکر است که خدمتگزاران به مردم همواره باید خود را الگویی مناسب به جامعه معرفی نمایند و فعل نادرست برداشتن یک یادداشت که به گفته آن عضو محترم خصوصی(!) بوده و از روی میز جلسه(!) برداشته شده(خواه مچاله و خواه غیر مچاله) را اینچنین مایه مباهات خود در مقام دلسوزان مردم و اهرمی درراستای تضییع مدیران دلسوز و تلاشگری همچون مهندس فردوس کریمی نگردانند. مدیری که جلب رضایت شهروندان جزو محورهای اصلی مدیریتی وی از ابتدای تصدی بوده و جهادگرانه در مسیر خدمت رسانی به مردم، شبانه‌روز درحال فعالیت می باشد و بی آنکه واهمه ای به خود راه دهد، سخن از کمبودها و فرسودگی های شبکه آب وفاضلاب به میان آورد و مطالبه گر حقوق شهروندان در میادین مختلف گردیده است. 

در توضیحات شرکت آب و فاضلاب شهرستان اهواز تصریح شده است: خوشبختانه، شرکت آبفای اهواز از ابتدای سال جاری تاکنون دستخوش تحولات اساسی و چشمگیری در حوزه انتصاب مدیران ارشد سازمانی و همچنین خدمات کمی و کیفی به شهروندان گرامی گردیده است؛ لیکن عده ای هیچگاه رضایت به  رفاه مردم نداده و هرآن چه در توان دارند برای کمرنگ ساختن تلاش متخصصین به کار می بندند. تحولات عظیمی که در شهرستان کارون درحوزه آب و فاضلاب به چشم می خورد و همچنان نیز ادامه دارد نشان از توجهی است که در این چند ماهه به شهرهای تابع اهواز از سوی مدیرعامل شرکت آبفا و مجموعه مدیران توانمندش اعمال گشته همانطور که برنامه های بسیاری نیز برای شهرهای ویس، شیبان و ملاثانی و حمیدیه در دستور کار قرار دارد.

در این توضیحات عنوان شده است: مطالب مطرح شده از سوی مسئول مربوطه، کذب محض می باشد آن هم به دلایلی محکم از جمله؛ اولا: عدم ایراد توضیحات فنی توسط مدیردفتر فنی شرکت در این جلسه که بتوان ادعای تغییر موضع پس از دریافت یادداشت مذکور نمود. ثانیا: یادداشت برداشته شده توسط آن منتخب محترم، مربوط به این جلسه و موضوع مطرح شده در آن زمان نبوده است. ثالثا: اگر فرض محال را بر صحت ادعا بگذاریم، تعیین و تکلیف حدود و ثغور ارائه گزارش از جانب مدیران ارشد امری طبیعی است و بنا به مصالح عمومی دستگاه اجرایی گزارش ارائه خواهد شد و اساسا هتک حرمتی از سوی دستگاه اجرایی حادث نشده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مهم رئیسی درباره روند تورم | من روزانه آمار قیمت ها می‌گیرم نه هفتگی و...

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: من از قیمت کالاها با اطلاع هستم و روزانه قیمت‌ها را بررسی می‌کنم.

وی افزود : روند تورم کاهشی شده اما امیدواریم اقدامات ما به کاهش تورم منجر شود و مردم اثرش را در قیمت‌ها ببینند.

هشدار جدی رئیسی؛ موشک جواب موشک | ببینید

رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم

کد خبر 850251 برچسب‌ها اقتصاد - تورم خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی درباره پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری
  • تداوم اجرای نهضت آسفالت در نواحی کم‌برخوردار اهواز
  • درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی مافیای پسماند در تهران
  • توضیحات مهم رئیسی درباره روند تورم | من روزانه آمار قیمت ها می‌گیرم نه هفتگی و...
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار