Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@02:58:25 GMT

جزئیات نحوه پرداخت پول سپرده گذاران آرمان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۹۶۵۸

نماینده اهواز در مجلس گفت: با صدور اطلاعیه موسسه آرمان در خصوص پرداخت سپرده های مردم به آنها، مشکل 90 درصد از سپرده گذاران موسسه آرمان حل شد. ناطقان: همایون یوسفی اظهار کرد: پس از برگزاری جلسه ای با معاون بانک مرکزی و مسئولان موسسه ملل در روزهای گذشته تصمیمات خوبی اتخاذ شد و قرار شد این مساله پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






وی افزود: با پیگیری های نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای و همکاری سران سه قوه و بانک مرکزی، سرانجام در اعلامیه ای که از سوی موسسه ملل اعلام شد، مشکل 90 درصد از سپرده گذاران موسسه ملل حل شد و پرداخت ها به آنها آغاز می شود.




نماینده مردم اهواز تصریح کرد: در این زمینه از صبر و حوصله مردم نهایت تشکر را دارم و از همکاری سران سه قوه و بانک مرکزی نیز برای حل مشکل سپرده گذران موسسه آرمان تشکر می کنم.




یوسفی خاطرنشان کرد: نمایندگان پیگیر حل مشکلات باقی مانده سپرده های مردم در موسسه آرمان هستند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. در ضمن قرار است سپرده های مردم به همراه سود در نظر گرفته شده برای آنها پرداخت شود.




وی گفت: مساله پرداخت سپرده های مردم به آنها در جلسه سران سه قوه نیز مطرح شده و تصمیمات بسیار خوبی در آن جلسه اتخاذ شده است. در این زمینه کمیته ای از جانب سران قوا مشخص شده تا موضوع تعیین تکلیف شود.




نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلسه ای که امروز با معاون بانک مرکزی برگزار کردیم در جهت اجرایی کردن تصمیماتی بود که توسط کمیته منتخب سران قوا اتخاذ شد. قرار است فردا نیز جلسه ای در بانک مرکزی برگزار شود تا پس از آن بحث چگونگی و شرایط پرداخت به سپرده گذاران مشخص شود.




یوسفی عنوان کرد: با تصمیمات خوبی که سران سه قوه اتخاذ کرده اند، نحوه و سقف پرداخت سپرده های مردم در موسسه آرمان پس از برگزاری جلسه ای در بانک مرکزی اعلام می شود. نحوه پرداخت و میزان پرداخت در اطلاعیه ای از سوی بانک مرکزی و موسسه ملل به صورت رسمی اعلام خواهد شد.




وی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان به طور جد پیگیر مساله پرداخت سپرده های مردم در موسسه آرمان هستند و یک لحظه از پیگیری این مساله غافل نشده ایم. منبع: ایسنا برچسب ها: سپرده گذاران آرمان ، پرداخت پول سپرده گذاران ، نماینده اهواز

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد

لطیفی با بیان اینکه در این شرایط نهادهای امنیتی و بانک مرکزی مصمم هستند تا تدابیری بیاندیشند که نرخ گذاری کانال‌های تلگرامی بر قیمت کالاها اثر گذار نباشد، تصریح کرد: سفته بازان بازار ارز برای اینکه اثرگذاری مخرب خود را در حوزه بازار ارز حفظ کنند با موج سواری بر حوادث و اتفاقات، پالس‌های منفی را به بازار غیر رسمی ارز مخابره می‌کنند که این موضوع بر زندگی و معیشت مردم آثار منفی دارد.

سید روح اله لطیفی، فعال اقتصادی و سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت در گفتگو با ایسنا بیان کرد: یکی از دلایل نوسان نرخ ارز در هفته‌های اخیر به عوامل سیاسی و خبرهای منفی شبکه‌های اجتماعی باز می‌گردد که در این زمینه کانال‌های تلگرامی در تلاش بودند تا با افزایش نوسانات بازار ارز و به چالش کشیدن این بازار سودهای هنگفتی را به دست بیاورند.

تلاش برای خنثی سازی اثر کانال‌های تلگرامی

وی با بیان اینکه در این شرایط نهادهای امنیتی و بانک مرکزی مصمم هستند تا تدابیری بیاندیشند که نرخ گذاری کانال‌های تلگرامی بر قیمت کالاها اثر گذار نباشد، تصریح کرد: سفته بازان بازار ارز برای اینکه اثرگذاری مخرب خود را در حوزه بازار ارز حفظ کنند با موج سواری بر حوادث و اتفاقات، پالس‌های منفی را به بازار غیر رسمی ارز مخابره می‌کنند که این موضوع بر زندگی و معیشت مردم آثار منفی دارد.

این تحلیلگر اقتصادی عنوان کرد:  با توجه به تحولات سیاسی ماه‌های اخیر، سفته بازان با ورود شوک‌های منفی سعی در ملتهب کردن بازار ارز داشتند و دارند تا از این طریق به سوءاستفاده شخصی بپردازند؛ اما بانک مرکزی به بازار ارز ورود کرد و توانست با مدیریت در زمان مناسب این بازار را کنترل کند. بانک مرکزی علاوه بر کنترل بازار ارز سعی کرد تا نیازهای واقعی ارزی مانند نیازهای وارداتی ماشین آلات، کالاهای اساسی، کالاهای کشاورزی و... را تامین کند. این رویداد به بازار پالس مثبت صادر کرد، در نتیجه بازار ارز آرام شد.

عدم جهش  ناگهانی ارز بعد از پاسخ موشکی ایران به صهیونیست‌ها

سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: همچنین بعد از اینکه ایران پاسخ محکم به رژیم صهیونیستی داد و به این رژیم صهیونیستی حمله موشکی کرد، بعضی از رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی صحبت از افزایش نرخ ارز می‌کردند؛ اما در عمل مشاهده کردیم که نرخ ارز کاهش یافت. این موضوع نشان می‌دهد که بانک مرکزی با تدابیر ویژه ای که اندیشیده است، انتظارات تورمی و بازار ارز را به خوبی مدیریت کرد و قادر است تا نرخ ارز را به کانال‌های قبلی بازگرداند.

این تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در آن زمان عده‌ای از نرخ دلار بالای ۱۰۰ هزار تومان صحبت می‌کردند و به دنبال افزایش نارضایتی بین مردم بودند، اما با تدبیر بانک مرکزی رشد نرخ ارز نه تنها متوقف شد، بلکه احتمال بازگشت نرخ ارز به کانال‌های قبلی تقویت شد و امیدواریم که نرخ ارز تا کریدور ۵۰ هزار تومان هم کاهش یابد.

وی اضافه کرد: همچنین امیدوار هستیم که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب تامین نیازهای تولیدی کشور با نرخ ارز پایین‌تر و حمایتی محقق شود تا هم رشد تولید و هم افزایش کیفیت تولید را در کشور شاهد باشیم و در ادامه معیشت مردم نیز بهبود یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد