Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از صادرات ۱۱۲ هزار کیلوگرم پا و پنجه مرغ از استان مرکزی در ۸ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فتاحی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی در گفتگو با پیام دلیجان؛ گفت: در هشت ماهه نخست امسال تاکنون ۹۵۷ هزار و ۵۲۶ قطعه ماهیان زینتی با دریافت گواهی بهداشتی از اداره کل دامپزشکی استان به کشورهای عراق و افغانستان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی اظهار کرد: سال گذشته میزان صادرات ماهیان زینتی ۴۱۶ هزار و ۷۶۳ قطعه بوده که امسال رشد ۱۳۰ درصدی داشته است.

وی بیان کرد: ۳ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۷۶۰ کیلوگرم خوراک و مکمل طیور به افغانستان صادر شده که این نوع صادرات نیز از رشد ۶۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی ادامه داد: همچنین در این مدت ۶۸ هزار قطعه پولت تخم‌گذار به کشور ارمنستان و ترکمنستان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه صادرات تخم‌مرغ خوراکی نیز از رشد دو برابری برخوردار بوده است، افزود: مقدار ۱۱۲ هزار کیلوگرم پا و پنجه مرغ به کشور ویتنام و مقدار ۹۶ هزار و ۶۸۲ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد به کشور عراق صادر شده است.

فتاحی با اشاره به صادرات ۲۵ هزار کیلوگرم عسل از ابتدای سال جاری تاکنون به کشور مالزی خاطرنشان کرد: مقدار ۳ هزار و ۶۹۷ کیلوگرم موی بُز به کشور ایتالیا صادر شد که از این محصول در سال گذشته صادراتی را نداشتیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • اقتصاد کانادا غافلگیر شد
  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد