Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-روابط عمومی بانک سرمایه در سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، موفق به دریافت نشان ویژه مدیریت بحران و لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی شد. 
به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، بر اساس رای هیئت داوران سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، نشان ویژه مدیریت بحران به دلیل اتخاذ راهبردها و عملیات ارتباطی برای مدیریت بحران و بهره برداری خردمندانه از ظرفیت های رسانه ای و ارتباطی در این راستا، به روابط عمومی بانک سرمایه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین بر اساس رای هیئت داوران چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران در سال 96، لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی به ناهید مونسان، رئیس اداره روابط عمومی بانک سرمایه به دلیل توفیقات موثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی تعلق گرفت.
گفتنی است سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، با معرفی برترین های این عرصه، در روز 30 آبان در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد. این سمپوزیوم که به عنوان مهمترین رویداد در عرصه روابط عمومی های کشور محسوب می شود، به صورت سالانه و با هدف ارتقاء دانش دست اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی-تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقاء کیفی فعالیت های روابط عمومی در کشور برگزار می گردد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی