Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: قشر دانش آموز در دفاع مقدس بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم در اجلاس فرهنگ و آموزش که به عنوان یکی از برنامه‌های کنگره گرامیداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد با اشاره به نقش دستگاه تعلیم و تربیت در سعادت جامعه اظهار داشت: پیشرفت و توسعه و تعالی هر کشوری در گرو نقش آفرینی دستگاه آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بسیجیان در سیستم آموزش و پرورش نقش تأثیرگذاری در ترسیم آینده کشور دارد و معلم و دانش آموزان و فرهنگیان نیز باید پیوسته بدانند که دفاع همیشه ادامه دارد و باید بصیرت همیشگی به مسائل پیرامونشان داشته باشند.

خرم گفت: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست بنابراین فرهنگیان و دانش آموزان باید با سلاح قلم و با افزایش بصیرت انقلابی در پی بازشناسی شهدا و معرفی آنان به نسل‌های جدید باشند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز علم اسلام ناب محمدی همچنان در ایران و با هدایت رهبری فرزانه انقلاب اسلامی آیت الله خامنه‌ای برافرشته است.

وی با بیان اینکه قشر دانش آموز در دفاع مقدس بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است گفت: در استان آذربایجان غربی 777 شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شده است.

خرم گفت: در دوران جنگ تحمیلی 143 شهید نیز از قشر فرهنگیان و آموزش و پرورش جان شیرین خود را فدای این آب و خاک و نظام اسلامی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز قشر فرهنگی و دانش آموزان همچون دیگر اقشار جامعه با شهدای خود تجدید پیمان کرده و بر صراط برحق شهدا تاکید می‌کنند و برای ادامه این مسیر همگی شعار محوری کنگره 12 هزار شهدای آذربایجان غربی که آذربایجان جانباز؛ خامنه‌ای دن آیریلماز انتخاب شده است را سر می‌دهند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد