Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:44:28 GMT

اختلال تلفنی در 2مرکز مخابرات تهران از فردا

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۰۸۹۱

اختلال تلفنی در 2مرکز مخابرات تهران از فردا

تهران- ایرنا- ارتباط تلفنی مرکزهای مخابراتی شهید عرب سرخی و شهر قدس برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی از فردا (یکشنبه) مختل می شود.

به گزارش شنبه مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید عرب سرخی با پیش شماره های 3337 تا 3339 و 3374 تا 3377 در محدوده خیابان های غیوری، مالک اشتر، فدائیان اسلام و کوچه های آزادی، تاجیک، ادیب و سه راه ورامین به مدت 72 ساعت مختل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتباط تلفنی و دیتا مشترکان در مرکز مخابرات شهر قدس از ساعت 2 بامداد یکشنبه به مدت چهار ساعت با اختلال همراه است.
بر اساس آخرین گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زمانی ابتدای سال 1386 تا انتهای شهریورماه امسال در حالی به رقم 38.69 درصد رسید که در سال 1386 این ضریب33.43درصد و در پایان خردادماه امسال 38.61 بود.
تعداد تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان خردادماه امسال 30 میلیون و 590 هزار و 323 شماره و تا پایان پارسال 30 میلیون و 506 هزار و 633 شماره بود.
البته رسیدن ضریب نفوذ تلفن ثابت به عدد 38.69 نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزیع بیش از 165 میلیون سیم کارت هنوز تلفن ثابت جایگاه خود را در بین مردم از دست نداده و همچنان وسیله ای محبوب برای ارتباط مردم با یکدیگر است.
تعداد مشترک پهن باند ثابت کشور تا پایان شهریورماه امسال در حالی به 10 میلیون و 490 هزار و 118مشترک رسیده که این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال 9 میلیلون و 408 هزار و 23 مشترک بوده است.
تعداد تلفن همگانی کشور نیز تا پایان خردادماه امسال 115 هزار و 550 دستگاه و تا پایان سال 1395 حدود 115هزار و 764دستگاه بود که این امر نشان از کاهش تعداد دستگاه های تلفن همگانی در کشور در رقابت با تلفن همراه است.
تازه ترین گزارش دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعداد روستاهای دارای تلفن خانگی را 48،976 روستا اعلام کرده؛ در حالی که این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال 49 هزار و 29روستا بوده است.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*2078*1961*
تنظیم: محمد مهدی بهرامی* انتشار: مریم مسعود

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج تمتع قرار دارند، گفت: در سال‌های اخیر تلاش شده است با کاهش تعداد خادمان و عوامل، زائران بیشتری به سرزمین وحی اعزام شوند.   حجت الاسلام والمسلمین سید فاتح نواب افزود: درحج پیش‌رو کمترین نرخ اعزام خادمان و عوامل را نسبت به تمام دوره‌های گذشته حج خواهیم داشت و با کاستن از تعداد خادمان، تعداد هفت کاروان به زائران خانه خدا افزوده شده است.   وی تجدید نظر در برنامه‌های گذشته را با توجه به تحولات و شرایط روز، ضروری خواند و تاکید کرد: هدف ما ارائه خدمات بیشتر توسط خادمان است.   رییس سازمان حج و زیارت هم در این همایش گفت: امسال حدود ۸۷ هزار نفر از ایران به حج اعزام می‌شوند و اعزام کاروان‌های آنها از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.   سید عباس حسینی با اشاره به شعارحج امسال «حج؛ قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی، دفاع از فلسطین مظلوم» اظهار کرد: یکی از راهبرد‌های امام خمینی (ره) برای حمایت از ملت فلسطین، حج ابراهیمی و مراسم برائت از مشرکین بود و این راهبرد با توجه به شرایطی که در جهان اسلام حاکم است، تا به امروز دنبال شده است.   او ادامه داد: درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی و فرهنگی تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا در این عملیات بزرگ که دربرگیرنده بیش از ۸۵ هزار نفر است عملکرد موفقی داشته باشیم؛ هرچند در این مسیر چالش‌های متعددی هم وجود دارد که از آن آگاه هستیم.   رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با تلاش بانک مرکزی و همکارانمان، ارز مورد نیاز حج وارد حساب این سازمان شده و صدور ویزای زائران درحال پیگیری است.   او افزود: در حالیکه با تلاش صورت گرفته، هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته ۳۱۹ دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است، اما در خدمات‌دهی در بخش‌های مختلف هیچ تغییری نسبت به سال‌های گذشته وجود ندارد و این موارد برای زائران باید تبیین شود.   رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به وضعیت جسمی زائران و حضور افراد کهنسال در کاروان‌ها، توجه به این دسته از زائران را خواستار شد.   سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی هم گفت: امسال ۹هزار و ۳۶۵ زائر در قالب ۶۷ کاروان به حج تمتع اعزام خواهند شد که از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های مدینه بعد و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های مدینه قبل ثبت نام شده اند.   حجت الاسلام والمسلمین شجاع افزود: تعداد پنج هزار و ۳۹۰ زائر مشهد در قالب ۳۷ کاروان و سه هزار و ۹۷۵ زائر از شهرستان‌های استان نیز در قالب ۳۰ کاروان، به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.   در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران خراسان‌شمالی طبق سنوات گذشته به همراه زائرین استان خراسان رضوی از ۲۹ اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.  

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند