Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ایران زمین در راستای تاکید بانک مرکزی بر لزوم استفاده از سامانه سپام در استعلام ضمانتنامه بانکی ریالی در فضای شبکه های اجتماعی این امکان را بر روی ربات http://t.me/izbankbot خود راه اندازی کرد. 
به گزارش صدای ایران: بانک ایران زمین در راستای تاکید بانک مرکزی بر لزوم استفاده از سامانه سپام در استعلام ضمانتنامه بانکی ریالی و سهولت مشتریان استفاده از این امکان در فضای شبکه های اجتماعی این امکان را بر روی ربات http://t.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

me/izbankbotخود راه اندازی کرد. بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از برخی مشکلات و ابهامات و نیز به منظور اعمال نظارت و کنترل بیشتر از سوی این نهاد نظارتی، بانکها و موسسات مالی موظف کرد به ازای صدور هر ضمانت‌نامه بانکی، نسبت به اخذ یک شماره اختصاصی از سامانه پیام‌رسانی الکترونیکی مالی بانک مرکزی (سپام) اقدام کنند.
بر همین اساس بانکها و موسسات مالی موظفند هریک از رویدادهای صدور، اصلاح، تمدید، پرداخت، خاتمه و ابطال ضمانت‌نامه‌های بانکی را مطابق با مفاد «دستورالعمل ناظر بر ضمانت‌نامه‌های بانکی (ریالی)» در این سامانه ثبت کنند. 
از این رو بانک ایران زمین با توجه به استقبال مشتریان و مخاطبین همچنین گسترش ارائه خدمات در فضای شبکه های اجتماعی این امکان را برای عموم مخاطبین فراهم کرده که از طریق ربات بانک ایران زمین ضمانت نامه های سپامی را استعلام گرفته و از صحت آن با خبر شوید.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت

امتداد - سقف تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی و مجموع تراکنش‌های خرید شخصی در کل شبکه بانکی و پست بانک ایران افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حداکثر مبلغ تراکنش خرید از هر کارت متعلق به شخص حقیقی (نقدی و اعتباری) از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و همچنین مجموع تراکنش های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، این خدمت در پست بانک ایران نیز همزمان با شبکه بانکی کشور انجام شده است و در دسترس مشتریان بانک قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد