Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی عصر شنبه در نشست خبری پس از بازی با سپیدرود رشت، بیان کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول می‌توانستیم بیش از دو گل به ثمر برسانیم اما بازیکنان احساس کردند بازی تمام شده است و می‌توانند به راحتی پیروز شوند.به گزارش بلاغ، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید: بازیکنانش بعد از زدن دو گل خیال‌شان از برد راحت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل‌محمدی عصر شنبه در نشست خبری پس از بازی با سپیدرود رشت، بیان کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول می‌توانستیم بیش از دو گل به ثمر برسانیم اما بازیکنان احساس کردند بازی تمام شده است و می‌توانند به راحتی پیروز شوند.

او افزود: بعد از این که بازی ۲ بر یک شد بازیکنان کمی استرس گرفتند، در هر صورت در نیمه اول موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در نیمه دوم نیز از دو گلی که زده بودیم به خوبی محافظت کردیم و می‌توانستیم دو سه گل دیگر هم بزنیم. حریف فشار حملاتش را افزایش داد و توانستند یکی دو موقعیت گلزنی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان این که به دلیل استرس بازیکنانش بازی حساس شده بود، عنوان کرد: استرس باعث شد نتوانیم کنترل توپ را داشته باشیم و آن را به حریف واگذار کردیم. در هر حال از مسوولان استان و هیات فوتبال تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای آماده‌سازی زمین کشیدند و امیدوارم این همکاری ادامه‌دار باشد تا بتوانیم روزهای خوبی برای هواداران رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما خیلی از گل‌های‌مان را در دقایق پایانی به ثمر می‌رساندیم. مثلا در جام حذفی مقابل پدیده در دقیقه ۸۷ به گل رسیدیم.

وی افزود: ما محروم و مصدوم زیادی داریم. امروز علی اسماعیلی اولین بازی خود را در لیگ انجام داد. اکثر بازیکن‌های من اولین حضور خود را در لیگ تجربه می‌کنند. در وضعیتی که ما داریم بعضی‌ها مغرضانه از تیم ایراد می‌گیرند و برخی‌ها از واقعیت‌ها اطلاع ندارند و حقیقت را کتمان می‌کنند.

گل‌محمدی در مورد این بازی، گفت: درست است که سپیدرود در نیمه دوم سوار بازی بود اما بازیکنان من توانستند سه امتیاز این بازی را بگیرند. این برد بزرگی بود و این سه امتیاز خیلی به ما کمک می‌کند.

وی در رابطه با لغو بازی دیروز اظهار کرد: ما به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم و دیروز با آن شرایط جوی که بر زمین حاکم بود نمی‌شد بازی کرد. بازیکن‌ها فقط می‌توانستند زیر توپ بزنند و احتمالا خیلی‌ها مصدوم می‌شدند. ما به دنبال بازی خوب هستیم که تماشاگران لذت ببرند.

گل‌محمدی در پایان درباره محرومیت کیانی توضیح داد: قبلا نیز صحبت زیادی در این مورد کردم و کمیته اخلاق هنوز اجازه بازی به او نداده است. این که از این بازیکن در جام شهدا استفاده کردیم به دلیل مجوز سازمان لیگ بود. ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا کیانی بخشیده شود چون در نبود او روزهای سختی را می‌گذرانیم. با این حال باز هم در روزهای آینده به تلاش‌مان ادامه خواهیم داد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت که مدت‌ها به عنوان یکی از جوان‌ترین ستاره‌های فوتبال هلند شناخته می‌شد، تلاش می‌کرد در آژاکس خودش را به فوتبال اروپا معرفی کند.

کاپیتان تیمی که در سال 2019 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، اکنون در بایرن مونیخ حضور دارد و 24 ساله است.

دی‌لیخت که پس از جدایی از هلند به یوونتوس رفت، پشیمان است که آژاکس را زود ترک کرده و می‌داند که روزی به آنجا بازخواهد گشت!

دی‌لیخت در آستانه بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید، آرزوی کرده که دوباره به آژاکس بازگردد و برای این تیم بازی کند.

او به سایت رسمی آژاکس گفت:"من سه سال در تیم اصلی بازی کردم که نسبتاً دوره کمی بود. همیشه فکر می‌کردم کمی بیشتر در آژاکس بازی می‌کنم اما شرایط برای مدتی متفاوت به نظر می‌رسید.

اگر فرصتی برای بازگشت به آژاکس داشته باشم، واقعاً دوست دارم این کار را انجام دهم. البته شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی می‌‌افتد."

دی‌لیخت در آستانه بازی مقابل رئال مادرید مقابل اینتراخت فرانکفورت از ناحیه زانو مصدوم شد و توماس توخل در نشست خبری امروزش تایید کرد که وضعیت این بازیکن برای بازی فردا هنوز مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی