Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فرشاد فلاحت زاده با حضور در نشست خبری درباره دیدار با استقلال تهران گفت: بازیکنان ما خسته بودند و با دو پرواز به تهران رسیدیم. بازیکنان ما شرایط خوبی نداشتند. تفاوت دو تیم در موقعیت ها بود و آنها از موقعیت ها بهتر استفاده کردند. بازیکنان ما جوان هستند و تجربه لازم را ندارند. بازیکنان نیمکت نشین ما هم جوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید تلاش کنیم تا نیم فصل امتیازات را بگیریم، تیم را تقویت کنیم و ضعف ها را پوشش دهیم و در نیمه فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم تا خود را در جدول بالا بکشیم.

وی درباره وضعیت تیموریان گفت: مصدومیت او بر طرف شده ولی چون از بقیه عقب تر بود بازی نکرد. فخرالدینی از نیم فصل به جمع ما اضافه می شود. امین خطیبی هم یکی دو ماه دیگر به جمع ما اضافه می شود و نقی زاده هم به زودی برای ما بازی می کند. هر تیمی طبیعتا خروجی و ورودی هایی دارد و ما هم تلاش می کنیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم تا بهتر شویم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسن زاده در پایان دیدار با تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: ابتدا به تمام بازیکنان خسته نباشید می گویم، تایلند تیم باکیفیتی بود و حضور تماشاگران باعث شده بود تا بازی زیباتری را شاهد باشیم.

او ادامه داد: همه بازیکنان متحد شده بودیم تا جام را به ایران بیاوریم و این قهرمانی را به مردم کشورمان اهدا می‌کنیم و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.

کد خبر 6091254

دیگر خبرها

  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس