Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-28@05:57:52 GMT

بیرانوند باز هم فریب خورد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۵۷۳۱

بیرانوند حتی در تشخیص پنالتی یک دروازه‌بان هم ناکام بود. فروزانی که نشان داد تبحری در گل کردن توپ ندارد، ولی بیرانوند فریب‌اش را می‌خورد.به گزارش بلاغ، باز هم پنالتی و باز هم تشخیص اشتباه علیرضا بیرانوند. بازی با پارس‌جنوبی‌جم چهارمین پنالتی‌ بود که این فصل به سمت دروازه بیرانوند زده می‌شد. توپی که با تشخیص اشتباه دروازه‌بان پرسپولیس همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل بیرانوند هیچ کدام از چهار پنالتی که به سمت‌ دروازه‌اش زده شده را نتوانسته مهار کند. اگر دو پنالتی فصل قبل را هم به این عدد اضافه کنیم، حالا بیرانوند بیش از دو فصل است که پنالتی مهار نکرده است. آخرین پنالتی‌ای که او گرفت، مربوط می‌شود به زمان حضورش در نفت تهران که پنالتی مهدی طارمی را مهار کرده بود.

اما در این بین بیرانوند خوش‌شانس بود و چند اشتباهاتش در تشخیص مسیر توپ، توسط تیر دروازه جبران شد. بیرانوند در هفته سوم، تشخیص درستی در جهت‌یابی پنالتی عیسی آل‌کثیر نداشت. ولی خوش‌شانس بود که توپ مهاجم نفت به تیر دروازه خورد و گل نشد. خریبین هم در لیگ قهرمانان همین فصل به بیرانوند چیپ زد و او را فریب داد. پنالتی پاناما را هم بیرانوند در لباس تیم ملی گل خورد. 

علیرضا بیرانوند که دو فصلی می‌شود مهار پنالتی را فراموش کرده، حتی فریب محسن فروزان را هم خورد. دروازه‌بان پارس‌جنوبی‌جم که نشان داد تبحری در گل کردن پنالتی ندارد، علیرضا بیرانوند را فریب داد. هر چند که باز هم شانس بیرانوند نجات‌اش داد و توپ دو بار به تیر خورد ولی گل نشد. نکته جالب توجه در صحنه ضربه زدن فروزان به توپ برمی‌گردد. جایی که در هنگام ضربه به توپ، بیرانوند مسیرش را انتخاب کرده و یک سمت دروازه را خالی گذاشته است. بیرانوند چهار بار از ۶ پنالتی اخیرش را به سمت چپ خودش شیرجه زده است. که موفق به مهار هیچ‌کدام از توپ‌ها نشد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)