Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:21:14 GMT

فوتبال عراق: ایران در سخت شرایط میزبان ما بود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۶۹۵۵

فوتبال عراق: ایران در سخت شرایط میزبان ما بود

بغداد - ایرنا - حسین الخرسانی مسوول روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق گفت که جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت روابط ما با کشورهای خلیج فارس، میزبان بازی های تیم ملی فوتبال عراق بود و این کشور هیچگاه وارد جبهه بندی ها علیه تهران و یا عکس آن نمی شود.

وی شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در بغداد درباره عدم شرکت نماینده فدراسیون فوتبال عراق در رای گیری کمیته مسابقات AFC مبنی بر درخواست عربستان و امارات برای بازی نکردن در ایران و قطر که به معنای همراهی با این دو کشور تلقی شد، اظهار بی اطلاعی کرد و درعین حال چنین کاری را بعید دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الخرسانی گفت نمی تواند چنین امری را تایید کند که عراق با تصمیم برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس، برای تحریم بازی در زمین ایران همراه شده باشد.
وی در پاسخ به درخواست خبرنگار ایرنا برای اظهارنظر صریح در مورد مطالب مطرح شده در رسانه ها در این خصوص به این سخن بسنده کردکه عراق تصمیمی برای همراه شدن با این حرکت نداشته است اما نظر رسمی را باید از مقامات مسوولان در هیات مدیره فدراسیون جویا شوید.
الخرسانی بار دیگر اتخاذ چنین تصمیمی از طرف عراق را بعید دانست و گفت: قاعده آن است که سیاست نباید سایه اش را بر ورزش بیاندازد و موضع عراق در مورد رابطه با ایران نیز همواره ثابت است، چرا که این ایران بود که در اوج اختلافات بغداد با کشورهای خلیج فارس زمین خود را در مهمترین بازی های جهانی یعنی مقدماتی جام جهانی در اختیار تیم عراق گذاشت.
وی با تاکید بر این که سیاست عراق گرایش یک سو به زیان طرف دیگر نیست، افزود: ورزش باید حامل پیام دوستی و همبستگی و نه تفرقه و اختلاف باشد.
گفتنی است روز شنبه برخی رسانه ها نوشتند عراق و سوریه دو کشوری که در این سال‌ها همواره مورد حمایت فوتبال ایران بودند، در رای‌گیری کمیته مسابقات AFC مبنی بر درخواست عربستان و امارات برای بازی نکردن در ایران و قطر غیبت داشتند.
این غیبت به معنای همراهی با عربستان وامارات برای تحریم بازی در ایران تعبیر شد.
با این حال صلاح رمضان رئیس فدراسیون فوتبال سوریه نیز روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه به دلیل صادرنشدن ویزا نتوانسته در نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا در ژاپن شرکت کند، گفت: با درخواست عربستان و امارات برای تغییر محل بازی با ایران و قطر مخالفت کردیم.
شبد**ع.ص**380*9122*انتشار دهنده: مهدی نعمتی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد

در شرایطی که ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های خانگی تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی به یک ابهام در لیگ دسته اول فوتبال تبدیل شده بود، سازمان لیگ محل برگزاری این دیدارها را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به رأی صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر مشخص کردن محل میزبانی‌های تیم آبی‌پوشان جنوب (استقلال آبی‌پوش ملاثانی) در سه هفته آتی مسابقات لیگ یک (تا پایان فصل) از سوی سازمان لیگ، محل برگزاری سه دیدار از هفته‌های سی‌ام، سی‌ودوم و سی‌وسوم مسابقات لیگ یک کشور به شرح ذیل اعلام می‌شود:

1- دیدار آبی‌پوشان جنوب - شاهین بندرعامری به‌جای تاریخ 19 اردیبهشت، در روز دوشنبه مورخ 20 اردیبهشت، ساعت 18:30، ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان

رجب‌زاده: 3 امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست

2- دیدار آبی‌پوشان جنوب - خیبر خرم‌آباد از هفته سی‌ودوم، روز شنبه 5 خرداد، ساعت 19:30، ورزشگاه تختی آبادان

3- دیدار آبی‌پوشان جنوب - مس شهربابک از هفته سی‌وسوم، روز پنجشنبه 10 خرداد، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • مورد عجیب عبدالله
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان