Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسن نوشت: بنا بر اعلام قبلی بانک مرکزی ،دیروز حراج سکه های تمام و نیم بهار آزادی توسط بانک کارگشایی انجام شد که بر این اساس، قیمت های توافقی با فاصله  و یا بعضاً بیش از قیمت بازار تعیین شد. به گزارش فارس، طبق اعلام قبلی بانک مرکزی، حراج سکه دیروز در بانک کارگشایی در حالی برگزار شد که قیمت دو بسته اول خریداری شده، از بهای بازار بالاتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در ابتدای حراج، مسئول برگزاری تاکید کرد که علاوه بر قیمت پایه و قیمتی که در نهایت معامله می شود، متقاضیان باید 9 درصد ارزش افزوده را نیز در نظر بگیرند.در ادامه، ابتدا بسته 20 تایی سکه طرح جدید به قیمت 23 میلیون و 600 هزار تومان (هر سکه یک میلیون و 180 هزار تومان) آغاز شد اما در نهایت به ارزش 25 میلیون و 720 هزار تومان به فروش رسید که با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، بهای هر عدد سکه در اولین بسته فروخته شده، یک میلیون و 410 هزار تومان شد.این مسئله با دلخوری برخی از متقاضیان همراه و سبب شد که اندکی از تراکم جمعیت سالن کاسته شود. چرا که این قیمت بیش از قیمت بازار بود.

بیشترین قیمت بازار به روایت پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه طلا، در بین ساعات 14 تا 15، یک میلیون و 385 هزار تومان بود.پس از آن، یک بسته دیگر 20 تایی سکه طرح جدید به ارزش 25 میلیون و 570 هزار تومان به فروش رسید که این رقم نیز با احتساب 9 درصد ارزش افزوده بالاتر از بهای معاملاتی بازار بود.در ادامه، چهار بسته 100 تایی سکه فروخته شد که قیمت هر قطعه سکه در این فروش ها بین یک میلیون و 367 تا یک میلیون و 377 هزار تومان تعیین شد که از نرخ بازار کمتر بود و به نظر رسید در خریدهای تعداد بالاتر، نرخ های توافقی نسبتاً پایین تر است.  

این گزارش حاکی از آن است که در ادامه بسته های 20 تایی سکه نیز معامله شد اما قیمت آن ها در حدود یک میلیون و 384 هزار تا یک میلیون و 395 هزار تومان تعیین شد. بدین ترتیب به نظر می رسد روند قیمتی دیروز برای خالی شدن حباب سکه که در روزهای قبل، برای قیمت های بیش از یک میلیون و 400 هزار تومانی سکه، بین 185 تا 200 هزار تومان ذکر شده بود، کافی نیست. حراج سکه امروز نیز از ساعت 14تا 16 در سالن بانک کارگشایی برگزار می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا به ۲۲۸۳ دلار و ۲۳ سنت رسید
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم