Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:55:24 GMT

افتتاح حوزه مقاومت حضرت مریم در اسفندک+ تصویر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۸۱۶۷

افتتاح حوزه مقاومت حضرت مریم در اسفندک+ تصویر

در ششمین روزاز هفته بسیج حوزه مقاومت حضرت مریم(س) در اسفندک و حوزه مقاومت شهید ملازهی در شهر محمدی افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، در ششمین روز از هفته بسیج حوزه شهید ملازهی شهر محمدی با حضور فرمانده سپاه شهرستان، شهردار محمدی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و جمعی از بسیجیان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 همچنین حوزه حضرت مریم (س)  روستای اسفندک با حضور فرمانده سپاه شهرستان، مسئول دفتر جامع زنان و فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) سپاه شهرستان افتتاح شد.

افتتاح پایگاه مقاومت شهیده سکینه سندگل، شهیده رقیه رضایی و پایگاه مقاومت زینبیه (س) از دیگر برنامه های ششمین روز هفته بسیج در شهرستان سراوان بود.

رضیه بهرام زهی فرمانده پایگاه زینبیه (س) روستای مورت گفت: جمعیت خواهران این روستا 483 نفر می باشد که 250  نفر از این جمعیت، جامعه هدف را تشکیل می دهند.

وی افزود: تعداد کل بسیجیان این پایگاه165 نفر است که از این تعداد 120 نفر جذب عادی و 45 نفر بسیجی فعال هستند.

دربخت بهرام زهی فرمانده پایگاه مقاومت شهیده سکینه سندگل روستای دریدر اظهار داشت: جمعیت خواهران این روستا 340 نفر است که از این تعداد 223 نفر جامعه هدف می باشند.

وی ادامه داد: در این پایگاه مقاومت 124 بسیجی عادی و 61 بسیجی فعال هستند.

سمیرا هرمز زهی فرمانده پایگاه مقاومت شهیده رقیه رضایی روستای اسفندک اذعان داشت: جمعیت خواهران این روستا هزار و 249 نفر می باشد که از این تعداد 783 نفر جامعه هستند.
 
وی اضافه کرد: اعضای عادی این پایگاه 125 نفر و اعضای فعال 25 نفر هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان

منابع محلی در شهر طولکرم در کرانه باختری بامداد امروز از تیراندازی نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به سمت خودروی «عمر ابوالفول» از رزمندگان گردان طولکرم و فرمانده یگان الموت در گردان «طولکرم» خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، او که به شدت زخمی شده بود در بیمارستان «رفیدیا» در شهر نابلس به شهادت رسید؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.
به گفته منابع محلی، پیکر مجروح عمر ابو الفول ابتدا به بیمارستان «ثابت ثابت» در شهر طولکرم منتقل شده و سپس عناصر امنیتی تشکیلات نیز خود را به بیمارستان رسانده‌اند و پس از رزمندگان فلسطینی مجبور به انتقال شهید ابو الفول به بیمارستان «رفیدیا» در نابلس شده‌اند که در آن‌جا به شهادت رسیده است.

در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».

هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و سازمان‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی موضوعی است که سال‌هاست فلسطینی‌ها خواستار برچیده شدن آن هستند؛ طی سال‌های گذشته در موارد بسیاری نهاد‌های امنیتی اسرائیلی ترور یا بازداشت نیرو‌های مقاومت در کرانه باختری را به تشکیلات خودگردان سپرده‌اند.

منبع: تسنیم

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • افتتاح نمایشگاه خوشنویسی قدر استاد درشهرکرد
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است