Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مشارکت مردم در یاری زلزله زدگان نمونه و مصداق بارزی از فرهنگ بسیجی در جامعه ماست.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید مومنی در حاشیه ارسال پنجاهمین محموله کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه بیان کرد: امروز بار دیگر مردم ایران اسلامی نشان دادند که برای یاری هموطنانشان در هر نقطه ای از این سرزمین سرازپا نمی شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم با حضور در پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی نشان دادند که براساس اعتقادات و باورهای دینی خویش آماده ایثار و کمک به هموطنان در اصی نقاط کشور هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در هفته بسیج قرار داریم؛ بسیجی که اساس فرهنگش ایثار و از خود گذشتگی است و ما این فرهنگ عنی را در عرصه های مختلف جامعه طی سال های گذشته شاهد بودیم به طوری که همگان شاهدند که حضور بسیج در میدان های نبرد هشت سال دفاع مقدس کمر دشمن را شکست و دشمن را به زانو درآورد.

وی تصریح کرد: حضور بسیج تنها به دفاع مقدس ختم نشد بلکه پس از آن نیز با حضور در صحنه های سازندگی و خدمت رسانی به پیش رفت انقلاب و نظام اسلامی خدمات ارزنده ای را نثار کرده است.

مومنی افزود: فرهنگ بسیج در میان آحاد مردم بسط یافته و امروز روحیه بسیجی را در مقاطع مختلف می بینیم، مشارکت مردم در یاری زلزله زدگان نمونه و مصداق بارزی از فرهنگ بسیجی در جامعه ماست.

وی عنوان کرد: اساس کار امدادگری و یاری رساندن به همنوعان فرهنگ بسیجی است چراکه بسیجی می خواهد با آرامش دیگران آرامش یابد و خود را برای دیگران فدا کند همانطور که شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم سرافرازانه جان خود را ایثار کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در خصوص آخرین وضعیت کمک های جمع آوری شده در پایگاه های کمیته امداد امام (ره) استان قزوین برای مردم زلزله زدگان کرمانشاه  اظهارداشت: تاکنون بیش از ۴۲ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شده که از این رقم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال

وی افزود: کمک‌های غیرنقدی شامل پتو، چادر مسافرتی، لوازم گرمایشی، لباس گرم، مواد غذایی، آب‌معدنی و مواد خوراکی است که در قالب ۵۰ محموله به استان کرمانشاه ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: مهمترین نیاز آسیب دیدگان در این مناطق کالاهایی همچون چادر، پتو، البسه گرم، شیرخشک، نایلون ضخیم برای پوشش چادرها در برابر سرما، لوازم بهداشتی، کبریت، چراغ والور، زیرانداز و دارو است.

مؤمنی اعلام کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان را دارند همچنین شماره حساب ۶۳۲۷۳۰۰۰ نزد بانک کشاورزی شعبه نواب و شماره حساب ۰۱۰۹۷۹۹۴۴۰۰۰۵ نزد بانک ملی ایران شعبه قزوین برای کمک‌های نقدی در نظرگرفته شده است.

وی یادآورشد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر روش‌های فوق از طریق دستگاه‌های خودپرداز، کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۵۴۰۶ نزد بانک ملی شعبه قزوین واریز کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود