Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - رئیس بسیج دانشجویی استان یزد گفت: افزون بر 40 درصد دانشجویان مراکز مختلف آموزش عالی استان در طول سال زیر پوشش برنامه های فرهنگی ، هنری ، معرفتی ، بصیرتی و ورزشی این تشکل قرار دارند.

سید حسین راسخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشجویان دختر و پسر زیر پوشش در یزد و 9 شهرستان تابعه استان در مراکز مختلف فعالانه در ماموریت های مختلف بسیج دانشجویی مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برنامه های آموزشی و علمی در کنار فعالیت های دینی ، معرفتی و بصیرتی و حضور فعال در مناسبت های مختلف جزو اولویت های بسیج دانشجویی یزد است .
این مسوول تصریح کرد: حضور دانشجویان عضو در همایش ها ، اردوهای راهیان نور و جلسه های معرفتی و پرسش و پاسخ نیز بصورت مستمر و با همکاری و مشارکت کارشناسان برگزار می شود.
راسخی گفت: برگزاری یادواره و یادمان های مختلف برای شهدای گرانقدر دانشجو نیز در سال های گذشته در سطح مراکز آموزش عالی استان برگزار شده و همچنان با همکاری دانشجویان تداوم دارد.
رئیس بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها گفت: در حال حاضر در قالب یک طرح فرهنگی نسبت به جمع آوری وصیتنامه 130 شهید دانشجوی استان اقدام شده است.
راسخی همچنین به برگزاری جشنواره رویش با انجام برنامه های فرهنگی، ادبی و هنری اشاره کرد و افزود: در این راستا امسال در 13 رشته فراخوان آن آغاز شده و اختتامیه در اسفند ماه برگزار می شود.
استان یزد حدود 100 هزار دانشجو و 60 مرکز آموزش عالی دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر ضوابط پوشش دانشجویان ایران دوباره به دانشگاه برگشت | تصویر

چندثانیه نوشت: عکسی از یک بنر درباره نحوه پوشش دانشجویان در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

بنر در ورودی دانشگاه تربیت مدرس در تهران نصب شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • بنر ضوابط پوشش دانشجویان ایران دوباره به دانشگاه برگشت | تصویر
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا