Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان زنجان گفت: ۹۱ پروژه با کارکرد اقتصاد مقاومتی برای دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان تعریف‌شده است.

شهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۹۱ پروژه با کارکرد اقتصاد مقاومتی برای دستگاه های اجرایی در استان زنجان تعریف شده است. 

وی اظهار کرد: در استان زنجان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی طرح های خوبی در دست اجرا است که اشتغال استان را متحول می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طهماسبی تأکید کرد: کارگروه‌های ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی باید فعالیت بیشتری داشته باشند، به‌خصوص آن بخش از برنامه‌هایی که ملی بوده و برش استانی دارند، فعالیت خود را تقویت و مدیریت کنند. 

وی گفت: اقتصاد مقاومتی به حداکثر رساندن مشارکت مردم، ارتقاء درآمد و نقش طبقات کم‌درآمد و متوسط، علمی کردن و دانش‌بنیانی اقتصاد و تغییر شیوه‌های تولید از سنتی به علمی، ایجاد بستر رقابت بین استان‌های کاهنده شدت انرژی و تقویت سرمایه انسانی تأکید دارد.

رئیس سازمان برنامه  و بودجه استان زنجان ابراز کرد: تقویت تولید داخلی، ترویج مصرف کالاهای داخلی، حمایت هدفمند از صادرات و تشویق سرمایه‌گذاری خارجی برای تولیدات صادرات محور از مهم‌ترین مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است.

طهماسبی افزود: خوشبختانه در استان زنجان تولیدات صادرات محور به جد پیگیری می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است