Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: به دلیل اینکه در آستانه 16 آذر هستیم تشکل‌های دانشجویی و اسلامی و نیروهای سیاسی دانشگاه دغدغه زیادی داشتند تا در این ایام در دانشگاه آزاد برنامه‌های مناسبی را برگزار کنند.

وی افزود: ماهیت 16 آذر یک ماهیت ضد استکباری و در راس آن ضد آمریکایی است و این هویت ذاتی که در ذات 16 آذر وجود دارد باید همیشه مدنظر باشد و تمام جریانات سیاسی دانشگاه به آن توجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری تاکید کرد: در این فرصتی که برای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی و اسلامی و فعالان فرهنگی و دانشجویی پدید می‌آید می‌بایست به منظور بالا بردن بصیرت سیاسی و آشنا کردن نسل جوان با فراز و فرودهای سیاسی گذشته کشور به ویژه دخالت‌های آمریکا و استکبار جهانی استفاده کنند و در واقع یک حرکت بصیرتی و معرفتی برای شناخت بیشتر مسائل سیاسی واقعی شکل بگیرد و به شدت از سیاسی‌کاری و ورود به بازی‌های سیاسی بی‌حاصلی که معمولا برخی از جریانات دوست دارند در دانشگاه رخ دهد، پرهیز شود.

وی تصریح کرد: افرادی که دل در گرو آمریکا دارند یا به تعبیر امام (ره) خواب آمریکا را می‌بینند به هیچ قیمتی جایی در دانشگاه آزاد ندارند و حق ورود به دانشگاه‌ها، جریان‌سازی، تبلیغ غربگرایی، استکبار و آمریکا را ندارند.

کلانتری افزود: ما بایستی متوجه باشیم که دانشگاه محل حضور و نقش‌آفرینی نیروهایی است که با همه وجود به آرمان‌های امام (ره) انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری پایبند هستند. قطعا درب دانشگاه به روی چنین افرادی باز است و ما از آنها استقبال و استفاده می‌کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد یادآور شد: اما افرادی که دل در گرو استکبار آمریکا و اسرائیل داشته باشند و می‌خواهند جاده صاف کن جریانات معاند باشند و همچنین محکومان فتنه که در فتنه حضور فعال داشتند و علیه نظام اسلامی گام برداشتند قطعا هیچ جایی در دانشگاه‌های کشور نداشته و نخواهند داشت.

کلانتری خاطرنشان کرد: این مسائل در دانشگاه آزاد اسلامی با دقت تمام مورد توجه قرار می‌گیرد، توصیه ما به تشکل‌های انقلابی، دانشجویی و اسلامی و فعالان فرهنگی و دانشجویی این است که از این فرصت استفاده کنند و از شخصیت‌هایی که توان طرح مسائل انقلاب اسلامی و روشنگری و نشان دادن هویت استکباری دشمنان انقلاب و اسلام را دارند، در جلسات سخنرانی مناظره، میزگرد و برنامه‌های مختلف خود استفاده کنند.

وی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: اصلا بحث ما سر طیف اصلاح طلب و اصولگرا و جناح‌های کاذب سیاسی نیست. بحث سر کسانی است که معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و کسانی که مخالف آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری هستند، است. به همین دلیل کسانی که به انقلاب، امام(ره) و رهبری معتقد باشند می‌توانند در برنامه‌های دانشگاه آزاد شرکت کنند و ورود افرادی که به این مسائل اعتقادی ندارند و قبلا هم این را نشان داده‌اند به دانشگاه آزاد ممنوع است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در خصوص ارائه لیست برخی افراد به واحدهای این دانشگاه، اظهار داشت: این لیست تنها به عنوان یک پیشنهاد از افرادی که حاضر هستند در دانشگاه حضور داشته باشند، ارسال شده است و فقط در حد پیشنهاد است و البته محدود به این جمع هم نیستند و افراد دیگر هم می‌توانند در برنامه‌های دانشگاه آزاد شرکت کنند، البته افرادی که به دنبال مخالفت با نظام و تبلیغ استکبار و آمریکا نباشند. لذا افراد انقلابی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

کلانتری فتنه دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • جنبش دانشجویی آمریکا اراده لازم برای تغییر را دارد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان