Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی لایحه حمایت از محیط بانان در دستورکار مجلس قرار داشته و به فراموشی سپرده نشده است.

 به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از دفتر نماینده مردم شازند در مجلس، علی ابراهیمی در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه مجلس بررسی لایحه حمایت از محیط‌بانان را به فراموشی سپرده اظهار داشت: مجلس نگاه ویژه‌ای به حمایت از محیط‌بانان دارد که در این ارتباط لایحه مذکور در 3 جلسه در دستور کار کمیسیون کشاورزی به عنوان کمیسیون فرعی قرار گرفت و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلس همه تلاش و اهتمام خود را برای بررسی و تصویب سریع‌تر لایحه به‌کار می‌گیرد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محیط‌بانان باید از مقررات نیروهای مسلح بهره‌مند شوند گفت: ما به دنبال این بودیم که محیط‌بانان ضابط قضایی عام معرفی شوند، اما به سبب آنکه ضابط قضایی خاص هستند مورد موافقت قرار نگرفت و بر اساس این لایحه ماموران محیط زیست اگر در حین ماموریت کشته یا مجروح شوند بر حسب مورد عنوان شهید یا جانباز به آنها اطلاق می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: محیط‌بانان با توجه به سختی کار و حضور در محیط‌های خطرناک از حمایت‌های قضایی کافی برخوردار نیستند و این در حالی است که خطرات بسیاری از جانب شکارچیان غیرمجاز آنها را تهدید می‌کند و باید حمایت از آنها در دستور کار قرار گیرد و برطرف شدن مشکلات معیشتی آنها هم باید در دستور کار قوه مجریه قرار گیرد.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت