Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@02:46:00 GMT

حدادی برای تیم ملی طاقچه بالا گذاشت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۳۱۶۰

حدادی برای تیم ملی طاقچه بالا گذاشت

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،حواشی بسکتبال قصد تمام شدن ندارد و حالا مشکلات تیم ملی هم به آن اضافه شده است. پس از استعفای مشحون از فدراسیون بسکتبال و پایان ۱۴ سال مدیریت او در فدراسیون بسکتبال، تیم ملی در یکی از تلخ‌ترین شب‌های بسکتبال تاریخ ایران مقابل عراق در مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ شکست خورد و یکی از پر اشتباه‌ترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از کارشناسان بسکتبال، اما علت باخت تیم ملی را غیبت حدادی در این بازی عنوان کردند و گفتند که حدادی این روز‌ها تا ۴۰ درصد قدرت تیم ملی را تشکیل می‌دهد و زمانی که در زمین حضور ندارد تیم ملی مشکل ایجاد می‌شود. به طور قطع زمانی که یک تیم تا این اندازه به یک بازیکن متکی باشد باید انتظار این گونه اتفاقات را هم داشت.

امروز مهران سررشته سرپرست تیم ملی بسکتبال گفت که حدادی در تمرین تیم ملی حضور ندارد، اما تا آخرین لحظه قرار بود تا در تمرینات حضور داشته باشد. او همچینین درباره شایعاتی از جمله قهر حدادی به دلیل استعفای مشحون و این که گفته قصد بازی در تیم ملی را ندارد و همچنین درخواست باشگاه چینی برای بازگشت این بازیکن به چین گفت: مسائلی وجود دارد اما شایعه هستند و من نمی‌توانم آن‌ها را تائید و یا تکذیب کنم، زیرا تازه به تیم ملی اضافه شده ام و از این مسائل خبری ندارم.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا حدادی قصد بازگشت به تمرینات و حضور در بازی فردا را دارد یا خیر؟ به هر صورت وضعیت و مشکلات تیم ملی به صورتی است که ممکن است تیم ملی با غیبت احتمالی حدادی این بار در تهران شکست بخورد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان فردا «دوشنبه» ساعت ۱۷ در دومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم بسکتبال قطر می‌رود.

انتهای پیام /

غیبت عجیب حدادی در تمرین تیم ملی بسکتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

نماینده بسکتبال ایران نخستین بازی خود در فینال سوپر لیگ غرب آسیا را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد برابر نماینده ایران به پیروزی رسیده و یک بر صفر سری را پیش بیفتد.

تیم شهرداری گرگان که تا پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب برابر میزبان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ شکست خورد.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد تا در پایان این دیدار با اختلاف ۳۵ امتیازی، تن به شکست دهد.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. 

با باخت امروز شهرداری گرگان، نماینده ایران برای حفظ شانس قهرمانی خود، باید بازی بعد که در تهران برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر گذاشته و سری را یک بر یک به تساوی بکشد.

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم)

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم)

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم به صورت تک بازی میان تیم‌های ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که تیم لبنان، با شکست حریف خود عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران