Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار "منوچهر امان اللهی" در قرارگاه مدیریت بحران ناجا در سرپل ذهاب، افزود: پس از وقوع زلزله مهیب اخیر در استان کرمانشاه بسیاری از مردم سخاوتمند و نوع دوست کشور اقدام به حضور گسترده و انتقال کمک‌های امدادی خود به زلزله زدگان کردند به‌طوری که محورهای مواصلاتی مناطق زلزله‌زده با ترافیک بسیار سنگین روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان با کمک گرفتن از نیروهای کمکی از دیگر استان‌های کشور از همان ساعت اول وقوع زلزله به انجام وظایف خود در حوزه ایجاد نظم و امنیت، امدادرسانی و تسهیل در تردد خودروها پرداخت. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: نیروی انتظامی خودورهای حامل اقلام کمک‌های مردمی به نقاط حادثه دیده را همراهی می‌کرد تا محموله‌های امدادی به سلامت به دست حادثه دیده‌ها برسد. 

سردار امان اللهی اظهار داشت:با تمهیدات ویژه پلیس خوشبختانه در جریان کار امدادرسانی و حمل کمک‌های ارسالی سرقت کلان و سازمان یافته‌ای در جریان کمک رسانی به مردم رخ نداد. 

وی گفت: نیروی انتظامی همچنان با قدرت و هوشیاری کامل در کنار زلزله زدگان قرار دارد و خدمات لازم را به آنان ارائه می‌دهد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١۴٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود