Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بسیجیان ایرانی داعش و قدرت‌های بزرگ دنیا را به زانو در آوردند و آنان را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش‌از ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان که به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج در سالن آزادی سنندج برگزار شد، ضمن تبریک سالروز بسیج اظهار داشت: امسال هفته بسیج مقارن شده با شادی‌ها، هم در ماه ربیع‌الاول که‌ماه تولد پیامبر است و هم مصادف با شکست فتنه‌ایی دیگر که در مقابله با جهان اسلام ایستاد و قدرت بسیجیان را ثابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت جان‌ باختن تعدادی از هموطنان در زلزله اخیر کرمانشاه گفت: مردم در جریان این زلزله با کمک‌های خود "همدلی و همراهی" خود را با مردم مناطق زلزله‌زده ثابت کردند و هیچ نیازی به کمک بیگانگان نبود و سپاه و ارتش در تمامی این روزها در صحنه بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خداوند در قرآن به مومنین وعده داده که دستور خدا این است که به مظلومین ‌کمک کنند و یاور مظلومان باشند، تصریح کرد: ملت و نظام همواره اعلام کرده‌اند که‌ خداوند ما را کمک کرده و همیشه نیز مسلمانان را در مقابل کفر و کافران یاری خواهد کرد.

وی عنوان کرد: مسلمانان توانستند در مقابل دشمن بایستند اگر چه دشمنان در سال‌های اول به مدینه حمله کردند اما سرانجام مسلمین پیروز شدند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به سخنان امام(ره) افزود: حضرت امام(ره) افتخار می‌کرد که بسیجی باشد و همیشه عنوان می‌کرد من از خدا می‌خواهم که با بسیجیان محشور شوم گرچه خود امام رهبر بسیجیان بود.

وجود رهبر فرزانه انقلاب نعمت بزرگی برای کشورمان است

وی اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب بسیجی و فرمانده بسیجیان انقلاب اسلامی بوده و این نعمت بزرگی برای کشورمان است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کفار از عراق و سوریه شروع کردند اما بسیج جهان اسلام، بسیج حزب‌الله، انصارالله،‌ حیدریون، فاطمیون و زینبیون همگی از کشورهای همسایه متحد آماده برای مبارزه شدند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان قدرت‌های بزرگ را به زانو در آوردند، بیان کرد: اسرائیل از نظر برخی‌ها قدرت چهارم جهان است و کشورهای زیادی نتوانستند در مقابل وی بایستند اما بسیجیان غزه در مقابلش به راحتی تا این زمان ایستادگی کردند.

داعش با کمک آمریکا، اسرائیل و مزدوران عربستان به دنبال ضربه زدن به اسلام بودند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: داعش نیروی آمریکا و اسرائیل بود و با کمک مزدوران عربستان بر ضد اسلام برخواستند اما بسیجیان ما‌ توانستند علیه آنها مبارزه کنند و نابود شدند.

وی اظهار داشت: «الفت، مودت و برادری» زنجیره اتصال بسیجیان جهان به یکدیگر است و بسیجیان خضوع و خشوعشان برای خداوند است و خداوند نیز به آنها کمک می‌رساند.

"اخلاص و صداقت" ویژگی اصلی بسیجیان است

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: بسیجیان عاشق شهادت هستند و اخلاص و صداقت ویژگی اصلی بسیجیان است و با تمام وجود در راه خدا قدم بر می‌دارند تا خداوند از آنان راضی باشد.

وی با بیان اینکه بسیج میراث پا برهنگان است و کسی نمی‌تواند جلوی این عظمت را بگیرد، اظهار کرد: «عصبانیت و ضعف دشمنان از ضعف و ناتوانی آنها است اما بسیجیان اینگونه نیستند و سرشار از آرامش هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: دشمنان جنگ را به سرزمین‌های عراق و سوریه کشاندند و هنگامی که نتوانستند با آنها کنار بیایند کناره‌گیری و رسماً اعلام کردند داعش تا سی سال دیگر در منطقه است و فکر می‌کردند که تا سی سال دیگر تمامی مسلمانان از بین خواهند رفت.

وی گفت: دشمنان تنها به عراق و سوریه اکتفا نمی‌کردند و قطعاً در صورت ادامه این وضع جنگ به ایران نیز کشیده می‌شد اما اهداف شوم آنان با شکست روبه‌رو شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: آمریکا کشورهای عربی را جمع کرد و ترامپ نیز اولین سفرش را به عربستان داشت و همه نیروها و توان مالی عربستان را روی هم بگذارند تا مسلمانان را نابود کنند اما خداوند همواره دشمنان را نابود و دسیسه آنها را خنثی کرد.

وی عنوان کرد: آمریکا سعی کرد که اجماع جهانی علیه ایران ترتیب دهد اما اکنون حتی نزدیک‌ترین دوستان آمریکا به مخالف آنها تبدیل شده‌اند.

انتهای پیام/

R7848/P1336/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  ، شبکه مخابراتی شهرستان  گنبد با حضور تیمهای تخصصی مخابرات از سراسراستان ، در یک عملیات بسیجی ، جهادی بطور کلی ترمیم و بازسازی شد.
دکتر غلامعلی شهمرادی  که در مراسم آغاز این حرکت جهادی سخن می گفت :هدف از اجرای این عملیات را رفع مشکلات شبکه که باعث اختلال در ارتباط مخابراتی می شد دانست و افزود: ابعاد مختلف ضرورت ارتباطات بر همه مردم ومسئولین تبیین شده و مخابرات در بحث ایجاد امنیت ، ارتقاء سلامت و آموزش نقش بی بدیلی داشته است .
وی گفت درخصوص نقش مخابرات در تامین  امنیت همانطور که حوزه های امنیتی ونظارتی واقف هستند میتوان ایجاد چتر امنیتی قوی در نقاط مرزی را ذکر کرد و در این مورد با استفاده از فناوری های روز دنیا بر بستر زیرساختهای ایجاد شده توسط مخابرات فعالیتهای ارزنده ای صورت می گیرد .  
مدیر مخابرات منطقه گلستان اولویت مخابرات در حال حاضر را توسعه شبکه فیبرنوری دانست وگفت : رویکردی متناسب با فناوریهای کاربردی و به روز در حوزه ارتباطات ومخابرات تعریف شده که زیرساخت آن توسعه فیبرنوری بوده و مخابرات بعنوان متولی تامین ارتباطات در این بخش فعالیت های مستمر و جدی را در سالهای اخیر به انجام رسانده و ادامه دارد . 
وی افزود : طی دوسال اخیر سرمایه گذاری های زیادی در توسعه فیبرنوری در جای جای استان صورت گرفته که منجر به اتصل همه شهرستانهای به فیبرنوری شده و ما این توسعه را تداوم می دهیم در واقع گسترش در همه جغرافیای استان شامل همه شهرستان ها وروستاها می باشد که قریب 500 روستا از 1000 روستا متصل به فیبرنوری هستند ودراین شاخص جزء مخابراتهای برتر محسوب می شویم . 
مدیر مخابرات منطقه گلستان  با اشاره به شعار سال 1403  که افزایش تولید با مشارکت مردم است ، نقش حوزه مخابرات  وارتباطات را در  اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال وهر اتفاقی که در بحث تولید وتوسعه بیفتند بسیار مهم توصیف کرد. 
وی یکی از کارهای بسیار مهم در مخابرات را نگهدای وپشتیبانی شبکه دانست وگفت : ما در حفظ شبکه ونگهداری با مشکلات زیادی مواجهه هستیم وفرسودگی شبکه هزینه های مخابرات را چندین برابر کرده است اما خدمت رسانی به مردم از اولویت های ما بوده که با تامین ملزومات و فعالیت شبانه روزی بهترین خدمات را ارائه خواهیم داد .  
دکتر غلامعلی شهمرادی عملیات جهادی را یک ابتکار و فعالیت نوآورانه قلمداد کرد و گفت : این حرکت ارزنده در مخابرات منطقه گلستان برای اولین بار در کشور از سال گذشته شروع شده و پنجمین مرحله آن درشهرستان گنبد به سرانجام رسیده است .
وی از کارشناسان متخصص ،  اعضای پایگاه بسیج شهید قندی مخابرات منطقه گلستان ، بسیج ادارات وفرمانداری قدردانی کرد و گفت : این عملیات با حضور وتلاش کارشناسان متخصص و ماهر مخابرات در قالب تیم های مختلف انجام شده و شبکه مخابراتی شهرستان گنبد در مدت یک روز بازسازی شد.
 مدیر مخابرات منطقه گستان گفت : این فعالیت جهادی در تمامی شهرستانها انجام خواهد شد و بزودی شاهد شبکه مخابراتی با کیفیت تر از قبل بوده که خدمات و سرویسهای مخابراتی مد نظر مشتریان بر روی بستر ایجاد شده در اختیار آنان قرار خواهد گرفت .

دیگر خبرها

  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن