Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@23:56:46 GMT

آزمون استخدامی قوه‌قضاییه ۱۰ آذر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۴۵۴۵

آزمون استخدامی قوه‌قضاییه ۱۰ آذر برگزار می‌شود

آزمون استخدامی کارکنان اداری دستگاه قضا، صبح روز جمعه دهم آذر ۹۶ در ۳۱ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنابر اعلام معاونت منابع انسانی قوه‌قضاییه، برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح روز دهم آذر آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد؛ لذا کلیه داوطلبان می‌‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه هفتم آذر بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. 

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت درآزمون مشاهده کردند، می‌‌توانند از ساعت 8:30 الی12:00 صبح و 14:00الی 17:00 بعدازظهر روزهای چهارشنبه مورخ هشتم و پنج‌شنبه نهم آذر به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول راهنما در لینک) goo.gl/U4Mpoa مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

R1332/P1014142/S2,20/CT12 موضوعات مرتبط آزمون استخدامی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز

آفتاب‌‌نیوز :

اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

 مقرر شده بود که پذیرفته‌شدگان، ۳ روز پس از اعلام نتایج یعنی از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند، اما بخش «جذب و استخدام _ کارا» فعال نبود و این موضوع داوطلبان را با چالش مواجه کرده بود.

پیگیری از مسؤولان آموزش و پرورش حاکی از این است که این سامانه از امروز فعال می‌شود. همچنین به داوطلبان برای ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک فرصت کافی داده خواهد شد. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • روز دوم نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با رقابت گروه‌ تجربی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری