Web Analytics Made Easy - Statcounter

ببه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام حسین زحمتکش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه خراسان شمالی، صیح امروز در برنامه شکوه مقاومت با حضور هزاران بسیجی در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد، با اشاره به اینکه انقلابی بودن مهم است، اظهار کرد: مسئولین باید فکرشان انقلابی و روحیه شان در خدمت به مردم جهادی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی وظیفه بسیج در جامعه امروز را تحقق جهاد اکبر دانست و اهل مبارزه بودن و دشمن شناسی را از مولفه های مهم یک بسیجی برشمرد.
وی با بیان اینکه دشمنی میان حق و باطل ادامه دارد، خاطرنشان کرد: عصر امروز دوره خدمت رسانی به خلق است و این مهم با انتشار تفکر بسیجی به بشریت محقق می شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه خراسان شمالی به پیروزی های بسیجیان در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: اگر سازماندهی منسجم بسیج در این دو کشور نبود امروز شاهد پیروزی های پی در پی جبهه حق علیه استکبار نبودیم و داعش همچنان در حال گسترش فرهنگ ضد اسلام بود.
حجت الاسلام زحمتکش چهار مولفه خدا محوری، تولی و تبری، اهل جهاد بودن در راه خدا و مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی را از ویژگی های بارز یک مومن بسیجی دانست و در تشریح مورد نخست اظهار کرد: خدا محوری امام حسین(ع) را به قربانگاه و امام رضا(ع) را از مدینه به طوس آورد و بنا به قول خداوند در قرآن کریم سوره مائده آیه 54، در زندگی مردمان آینده خدا محوری حاکم است.
وی اضافه کرد: در تشریح این آیه مبارکه پیامبر اسلام بر شانه سلمان فارسی زد و فرمود مقصود سلمان و قوم وی است که به دنبال رضایت خداوند هستند.
وی با بیان اینکه با ویژگی تولی و تبری نسبت به مومنان مهربان و نسبت به مشرکان سخت گیرند، افزود: اهل جهاد بهانه جو نیست و همیشه آمادگی دارد تا در راستای دفاع از دین الهی با معاویه زمان بجنگد.
حجت الاسلام زحمتکش خاطرنشان کرد: بسیجیان در میدان مبارزه با جنگ نرم دشمن نیز اهل جهادند و در جنگ اعتقادی میدان را به دشمن واگذار نخواهند کرد.
وی با بیان اینکه امروز مفتخر به این پیشگویی قرآن کریم هستیم که ایران اسلامی با وحدت و یکتاپرستی در برابر تهاجمات از دین خدا محافظت می نماید، تصریح کرد: استقامت ولی فقیه به تنهایی کافی نیست و باید لشکریان خداوند امام را یاری رسانند.
وی بسیج را نهادی مردم و مورد ستایش پیامبر، امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و ائمه معصومین دانست و یادآور شد: بسیج امروز به عنوان الگوی جوامع بشری مورد ستایش است و این شجره طیبه با انفاس قدسی امام پایه گذاری و با رهنمودهای رهبری ادامه یافته است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه بسیجی ماندن مهم است، تصریح کرد: آنچه جامعه امروز نیاز دارد، تفکر بسیجی است و بسیج همواره باید در صحنه بماند.
حجت الاسلام زحمتکش ادامه داد: بسیجی باید دشمن شناس باشد و با تهدید شناسی، استقامت و اطاعت نکردن از مستکبران در جهاد کبیر یاری رسان انقلاب باشد.
به گزارش ایکنا در این مراسم ضمن قرائت بیانیه سازمان بسیج مستضعفین و تجلیل از خانواده شهداء و بسیجیان نمونه، به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران